Gjest Morsk Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Kan du vennligst rydde opp i denne tråden: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1844161 Som tidligere er den velkjente figuren ute med sine pedoflibeskyldninger/hentydninger. Denne gang (utrolig nok) uløst av at jeg postet en link til 14 justismord, som viser hvor farlig gapestokk kan være. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Rett link: http://forum.doktoronline.no/forum/6/807.ipg?view=thread&thread=1844161 0 Siter
Sør Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Jeg har ALDRI anklaget deg for pedofili. Derimot har jeg på en helt saklig måte påpekt at de *eneste* jeg har sett deg forsvare er folk som "tilfeldigvis" er anklaget for pedofili. Gjentatte ganger. Dette er fakta. === Det er, for øvrig, interessant å se at den store forsvareren for ytringsfrihet roper opp og vil ha innlegg fjernet, selv om disse er rene fakta-innlegg. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Jeg har ALDRI anklaget deg for pedofili. Derimot har jeg på en helt saklig måte påpekt at de *eneste* jeg har sett deg forsvare er folk som "tilfeldigvis" er anklaget for pedofili. Gjentatte ganger. Dette er fakta. === Det er, for øvrig, interessant å se at den store forsvareren for ytringsfrihet roper opp og vil ha innlegg fjernet, selv om disse er rene fakta-innlegg. Gjør deg ikke mer til tosk enn hva du er. Hele verden inkludert Arne Husveg i blindeforbudet kan se hvor du vil med inlegga dine. Jeg er MØKKA lei av å måtte forsvare meg mot dine nederige sag under beltestedet hver gang jeg forsvarer rettskraftige dommer i norske rettsaler, argumenterer mot gapestokksamfunnet, eller forlanger å leve i et rettsamfunn med like regler for alle, OGSÅ pedofile. Dette er tema hvor jeg har minst 90% av det norske folk med meg i mitt syn, og hvor dine ekstreme meninger, netopp er ekstreme. Det viser også motbøren du har fått i de aktuelle tråder. Du er et råtten pudding som absolutt ikke har sperrer eller grenser for hvilket lavmål du legger deg på i møte med andre i det offentlige rom når du ikke er enig med dem ! 0 Siter
Sør Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Gjør deg ikke mer til tosk enn hva du er. Hele verden inkludert Arne Husveg i blindeforbudet kan se hvor du vil med inlegga dine. Jeg er MØKKA lei av å måtte forsvare meg mot dine nederige sag under beltestedet hver gang jeg forsvarer rettskraftige dommer i norske rettsaler, argumenterer mot gapestokksamfunnet, eller forlanger å leve i et rettsamfunn med like regler for alle, OGSÅ pedofile. Dette er tema hvor jeg har minst 90% av det norske folk med meg i mitt syn, og hvor dine ekstreme meninger, netopp er ekstreme. Det viser også motbøren du har fått i de aktuelle tråder. Du er et råtten pudding som absolutt ikke har sperrer eller grenser for hvilket lavmål du legger deg på i møte med andre i det offentlige rom når du ikke er enig med dem ! 1) Jeg har alltid argumentert MOT "gapestokk". 2) Diskusjonen du legger opp til hører ikke hjemme på Webmaster-forum. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 1) Jeg har alltid argumentert MOT "gapestokk". 2) Diskusjonen du legger opp til hører ikke hjemme på Webmaster-forum. 1) Og det sier fjotten som gjene beskylder lett identifiserbare folk, med grove UDOKUMENTERTE injurierende utsagn: http://forum.doktoronline.no/forum/35/64.ipg?view=thread&thread=1825652 2) Enig. Din grove sjikane hører ingen steder hjemme. 0 Siter
Goliath Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Gjør deg ikke mer til tosk enn hva du er. Hele verden inkludert Arne Husveg i blindeforbudet kan se hvor du vil med inlegga dine. Jeg er MØKKA lei av å måtte forsvare meg mot dine nederige sag under beltestedet hver gang jeg forsvarer rettskraftige dommer i norske rettsaler, argumenterer mot gapestokksamfunnet, eller forlanger å leve i et rettsamfunn med like regler for alle, OGSÅ pedofile. Dette er tema hvor jeg har minst 90% av det norske folk med meg i mitt syn, og hvor dine ekstreme meninger, netopp er ekstreme. Det viser også motbøren du har fått i de aktuelle tråder. Du er et råtten pudding som absolutt ikke har sperrer eller grenser for hvilket lavmål du legger deg på i møte med andre i det offentlige rom når du ikke er enig med dem ! Tiltredes! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.