Gå til innhold

Kort eller langt skjørt?

Anbefalte innlegg

Jeg var på jakt etter et skjørt som gikk sånn like over knærne, som satt litt tett og som var litt røft. Fant riktignok ett, men det kosta 1000,- spenn så jeg droppa det. Kjøpte i stedet et fotsidt skjørt som jeg tenkte jeg skulle klippe av og sy opp over knærne. Litt røft dette også. gråsvart litt dongeriaktig, skal brukes til hverdags og på jobben. Men så syntes eksen at det var så fint når det var fotsidt at han ikke syntes jeg skal klippe av det! Så nå går jeg rundt og ser meg i speilet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Så kvinner og menn - hva er finest? Like over knærne eller fotsidt? Jeg er en liten kvinne (152 cm) og ser normalt slank ut i dette skjørtet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120804-kort-eller-langt-skj%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror enten langt skjørt eller kort skjørt kler deg best. Mora mi er på størrelse med deg og det er det jeg syns passer best på henne.

Skjørt eller bukser som går over knærne ser noen ganger enten ut som de er litt for store eller litt for små.

Kommer selvsagt an på figuren din, beina dine og klesplagget.

Jeg tror enten langt skjørt eller kort skjørt kler deg best. Mora mi er på størrelse med deg og det er det jeg syns passer best på henne.

Skjørt eller bukser som går over knærne ser noen ganger enten ut som de er litt for store eller litt for små.

Kommer selvsagt an på figuren din, beina dine og klesplagget.

Så enten fotsidt eller mini? *Hehe* Da blir det fotsidt! Knekort kunne jeg hatt, men miniskjørt har jeg ikke lår til etter egen oppfatning.

Annonse

Så enten fotsidt eller mini? *Hehe* Da blir det fotsidt! Knekort kunne jeg hatt, men miniskjørt har jeg ikke lår til etter egen oppfatning.

Det er stor forskjell på skjørt som går nedenfor knærne og skjørt som er av over knærne. (Min mening)

Stol på deg selv du!

Det er stor forskjell på skjørt som går nedenfor knærne og skjørt som er av over knærne. (Min mening)

Stol på deg selv du!

Tipper jeg ender opp med å beholde dette fotsidt, begynner å like det godt etter å ha gått i det noen timer nå, og så ser om jeg finner et kort i tillegg. :o)

Rett over knærne er jo fint. Men ikke kortere...

Miniskjørt kan være fint på ungjenter, men for damer på min alder (midten av 30-årene) begynner det å bli patetisk synes jeg. Så kortere enn like over knærne er lite aktuellt for meg. :o)

Annonse

Miniskjørt kan være fint på ungjenter, men for damer på min alder (midten av 30-årene) begynner det å bli patetisk synes jeg. Så kortere enn like over knærne er lite aktuellt for meg. :o)

Så lenge det stopper før knærne - altså nederst på lårene. Går det ned over knærne blir det ikke bra for en person med din høyde.

Men langt skjørt kan være bra - spesielt hvis det er kroppsnært.

Enig med Nikki. Mini eller fotsidt er penest på små kvinner. Har man ikke lår til mini, bør det altså bli hellangt.

Det som er minst kledelig til små kvinner er midt på leggen-lengden og fra knærne og nedover dit.

Det du sier om alder er bare tull. Tidlig å tenke sånn i 35-års alderen, iallfall! Kropp og type har alt å si, og alder er i sannhet et relativt begrep. Synes du Jerry Hall er for gammel til miniskjørt? Artig forresten at H & M bruker henne som modell, hun nærmer seg vel de 50.

Ja, jeg er klar over at de færreste vanlige 47-åringer ser ut som Jerry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...