Gå til innhold

Hun trodde jeg var liten....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hmmm...tja...

He-he, tipper du bare sier "hallo" når du tar telefonen ???

Har opplevd det samme selv og funnet ut at det er best å åpne med å si etternavnet. f.eks. "Hansen"...

Eller det kan hjelpe å legge på et ja foran, altså "ja - hallo" og "dra litt på det" liksom.

Hva sier dere ?

Før sa jeg "Hallo???"

Nå sier jeg "Hei, det er Kristin"

eller "JA, det er Kristin"

Det skjer bare når det er ukjent nr, i tilfelle jeg trenger å fremstå som seriøs.

Er det folk jeg kjenner som ringer så sier jeg hallaaaaaaa.. (På en veldig kul måte)

Når jeg skal til å legge på så sier jeg "Ha deeeem", eller "Ajø". Eventuelt "hej då".

Gjest barnslig?

Før sa jeg "Hallo???"

Nå sier jeg "Hei, det er Kristin"

eller "JA, det er Kristin"

Det skjer bare når det er ukjent nr, i tilfelle jeg trenger å fremstå som seriøs.

Er det folk jeg kjenner som ringer så sier jeg hallaaaaaaa.. (På en veldig kul måte)

Når jeg skal til å legge på så sier jeg "Ha deeeem", eller "Ajø". Eventuelt "hej då".

Jeg sa nok bare "hallo", men av og til sier jeg "hei det er ***".

Annonse

Gjest tidligere telefonintervjuer

Har en fortid som telefonintervjuer. Det hender at man er i tvil om alder på den som svarer. Var jeg i tvil spurte jeg ikke etter mor eller far, men sa det man skulle si.

En kollega skjønte fort at han hadde bommet, da røret ble smelt på, like etter spørsmålet (uttalt med litt barnlig stemme, slik man taler til barn) "Heii :) Er mamma eller pappa hjemme? :)"

En annen hadde gjennomført et helt intervju, og var sikker på at det var en mann han snakket med. Husker ikke hvordan situasjonen var, men det ble en pinlig oppklaring hvor det kom frem at det var ei dame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...