Gå til innhold

Bok om språkutvikling/god link?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Noen av dere som vet av en litt mer kortfattet bok om barns språkutvikling i førskolealder?

Det hadde vært flott, jeg finner bare sånne kjempe store, tunge saker i psykologi, der jeg må lese de andre kapitlene i tillegg,(de er gjerne på 1500 sider om ikke mer..) det er jo beslektet med både ren utviklingspsyk,biologi,hukommelse, læring og lingvistikk..

Flott hvis noen vet av en bok som er faglig god, men som altså har fokusen på språkutviklingen alene, sett i fra flere perspektiv og inneholdende de vesentligste psykologiske/lingvistiske teoriene blir jeg kjempe glad!

Skriver nemlig oppgave som jeg må se å komme skikkelig i gang med..

I såfall, tusen takk!:o)

Skrevet

eller sprächen-utvichslinge, som det så populært heter på tysk

laguna1365380434
Skrevet

eller sprächen-utvichslinge, som det så populært heter på tysk

*s*

Du vet ikke noen bok nei?..:o)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, i grunnen ikke :)

Faen og..:-/

Dette betyr at jeg må pløye 5 kapitler fra en gigantisk,kjedelig vanskelig og tykk bok, som jeg ikke engang er 100% sikker på at har med saken å bestille..

Jeg skal ha ferdig kladd på mandag, og jeg har ikke begynt engang..:-o

B.la fordi jeg innbilte meg at jeg ikke trengte å lese mye, da jeg har hatt litt psykologi tidligere. Særlig det hjelper..Huff.

Skrevet

Faen og..:-/

Dette betyr at jeg må pløye 5 kapitler fra en gigantisk,kjedelig vanskelig og tykk bok, som jeg ikke engang er 100% sikker på at har med saken å bestille..

Jeg skal ha ferdig kladd på mandag, og jeg har ikke begynt engang..:-o

B.la fordi jeg innbilte meg at jeg ikke trengte å lese mye, da jeg har hatt litt psykologi tidligere. Særlig det hjelper..Huff.

Kondolerer.

Jeg har også en haug med bøker jeg MÅ igjennom, og det fort :(

Skrevet

Unni Bleken. Språkstimulering i barnehagen for barn i alderen 3-7 år.

ISBN:8273780023

laguna1365380434
Skrevet

Unni Bleken. Språkstimulering i barnehagen for barn i alderen 3-7 år.

ISBN:8273780023

Tusen takk! Flotte greier!:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...