Gå til innhold

Når går dere ut på byen? (Klokkeslett)

Anbefalte innlegg

Alle venninne mine skal absolutt ut sånn 12 - 12.30 tida.. Det er altfor sent spør du meg! da må man stå i kø minst en halv time, og så er stedet smekkfult, og det er ingen bord/sitteplasser ledig. Det er kø til baren, fult dansegulv, lange dokøer osv osv.

Synes 22.30 - 23 er max hvis man skal få noe ut av kvelden.. De fleste steder stenger jo kl. 3, liten vits å gå ut hvis man ikke kommer inn noe sted før klokka er 2.

Hva mener dere? Og når går dere ut? Jeg er forresten 22 og går på utesteder med danskegulv/bar.

Fortsetter under...

Hm.. danskegulv? lurer litt på hvordan det er?? *S*

Vi pleier alltid å være på byen kl. 23.00. Nesten "fast" regel.

har du ikke hørt om danskegulv???? : ) bare en skriveleif!

Synes det er en bra regel å gå ut kl. 23...

Kan ikke skjønne at de skal gå UT på den tida man vanligvis ligger i dyp søvn på.. ? Men alle mener ejg er sær.. bare fordi jeg ikke gidder å stå som sild i tønne og i kø i en time! : )

Pytt pytt! Vi prøver i morra igjen..

har du ikke hørt om danskegulv???? : ) bare en skriveleif!

Synes det er en bra regel å gå ut kl. 23...

Kan ikke skjønne at de skal gå UT på den tida man vanligvis ligger i dyp søvn på.. ? Men alle mener ejg er sær.. bare fordi jeg ikke gidder å stå som sild i tønne og i kø i en time! : )

Pytt pytt! Vi prøver i morra igjen..

vi går nesten ALDRI ut før 00.30... da begynner folk å gå ut her.. er veldig fornøyd klokka 02.30...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...