Gå til innhold

Hva serverer du på forspiel?

Anbefalte innlegg

Gjest E berre spør

Eller serverer du noe i det hele tatt? Har vært på mange forspiel for forskjellige og folk flest har ikke noe på bordet, kanskje potetgull. Synes det er greit med noe enkel mat hvis man blir sulten utover kvelden jeg..

Selv kjøper jeg en del godis og snakcs med dip, og så har jeg enten hjemmelagt pizza, horn eller kjøpepizza. Alle mener jge styrer så mye, men synes man bør servere noe hvis man først inviterer folk hjem på forspiel. Drikke tar folk med selv.

Så hva serverer du? Og hva får du borte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121114-hva-serverer-du-p%C3%A5-forspiel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er koselig om folk orker å lage noe godt til vorspiel, godt å ha noe å spise til drikkinga. Er ikke så flink selv... :-)

Serverer potetgull, eller kanskje middag hvis det er større ting, som bursdag.

Borte har jeg opplevd å få alt fra ingenting - til potetgull med/uten dip, grønnsaker med dip (nam!), lasagne, nachos, pizza.. Uff, nå ble jeg fryktelig sulten..! :-)

laguna1365380434

Om jeg gidder lager jeg enten nachostorfat, enkle wraps,halve avocadoer med rømme, jalapenos, pesto og sitronpepper. Evt deviledeggs eller buffallowings med bluecheesedressing.. Eller pizzaboller, fylte horn, eller rett og slett pizza.

Om jeg ikke gidder har jeg potetgull.

Det var vel alle vorspielslagerne tror jeg:o)

Om jeg gidder lager jeg enten nachostorfat, enkle wraps,halve avocadoer med rømme, jalapenos, pesto og sitronpepper. Evt deviledeggs eller buffallowings med bluecheesedressing.. Eller pizzaboller, fylte horn, eller rett og slett pizza.

Om jeg ikke gidder har jeg potetgull.

Det var vel alle vorspielslagerne tror jeg:o)

Og du klager på at du har for mye sofagjester !!?? *S*

Annonse

Før så var det bare diverse digg - nå i den grad vi har det så blir det servert middag (full pakke) før vi drar på byen.

Tror vel kanskje det har litt med alder å gjøre?

Tenk når dere blir så gamle at dere må sove middag før dere går ut :-)

Gjest Stjernemor

Det kommer vel an på aldersgruppe og økonomi. Noe som vel ofte henger sammen forresten.

Blant studenter er det vel mest snop. Eller de bestiller pizza og deler regninga. Lurt å få i seg litt vomfyll siden de stort sett bare drikker når de er ute.

Blant eldre med god råd kommer det an på om en treffes før en annen fest hvor det inngår middag. For oss litt eldre er det jo ofte mat med i bildet når vi går ut. Skal vi få mat der vi kommer, er det bare snop på vorspielet. Skal vi derimot ut på byrunde uten mat så har vi enkel mat hjemme, pizza, en mexikansk rett eller en gryterett. Feks. Noen serverer også full middag, men da blir ihvertfall jeg så sigen at jeg mister lysten på hele byturen.

laguna1365380434

Og du klager på at du har for mye sofagjester !!?? *S*

*lol*

Klart gjestene skal ha litt snadder..( Jeg liker egentlig å ha gjester kjempegodt, jeg liker det bare veldig godt når de drar hjem også..;))

Ingen buffalowings på folk som er her ubedt på andre uka..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...