Gå til innhold

ta bilde av skjermen"!HJELP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

funker ikke... for opp error.

der står:window is not visible.

hva nå det betyr?

Hei :-)

Hvis du trykker ctrl, shift og print scr, så ser det ut til at det ikke skjer noe. Men om du da høyreklikker og velger lim inn der du skal ha det, så voila, der er bilde av skjermen.

Mvh

Annonse

Gjest webskrulla

Hmm, jeg bruker kun PrtSrc da jeg skal ha hele skjermbildet, men sjekk her: http://www.ifi.uib.no/staff/anders/teaching/iv131/emacs/quest9.html

takk takk men det funker ikke her... det funka i formidag.. jeg får ikke limt det inn i photoshop...hmmm

takk takk men det funker ikke her... det funka i formidag.. jeg får ikke limt det inn i photoshop...hmmm

hmmm....nå har jeg forsøkt i Picture IT photo, det fungerer der ved å bruke Print Screen. Rart det ikke da også skal funke i Photo shop...

Prøvd å ta en restart på maskina, siden det funka før i dag mener jeg....?

hmmm....nå har jeg forsøkt i Picture IT photo, det fungerer der ved å bruke Print Screen. Rart det ikke da også skal funke i Photo shop...

Prøvd å ta en restart på maskina, siden det funka før i dag mener jeg....?

Skulle til å si det samme, en restart løser ofte problemer :-)

Gjest webskrulla

Hei :-)

Hvis du trykker ctrl, shift og print scr, så ser det ut til at det ikke skjer noe. Men om du da høyreklikker og velger lim inn der du skal ha det, så voila, der er bilde av skjermen.

Mvh

Takk for hjelpa alle sammen:O) Nå funker alt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...