Gå til innhold

Lene og Dorthe


Gjest Raffine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    14

  • Zirine

    8

  • Altman

    7

  • punkyB

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror vel egentlig ikke de kysset.

Min teori er at de forsøkte å koble sine to hjerner i hverandre sånn at de tilsammen kunne få noe som tilsvarte en mindre intelligent, dog fungerende, hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellieot from Denver

Jeg tror vel egentlig ikke de kysset.

Min teori er at de forsøkte å koble sine to hjerner i hverandre sånn at de tilsammen kunne få noe som tilsvarte en mindre intelligent, dog fungerende, hjerne.

Støtter SierDuDet i hans utsagn og hr bare en ting å tilføye HERREGUD NOE SÅ PATETISK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nek kysser et annet nek, det er da ingenting å ta på vei for. Jeg setter en 5'er på at de er veggiser.

nek+nek=knekk

jaffal nesten

og jeg heter faen ikke hverken Lene eller Dorthe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen modern lager så god pizza !!!

Sant nok, men det hadde vært fint om du hadde bedt henne skru av tv'en og reise seg fra sofaen når jeg skal sove der. Ikke sant? Og jeg er klar over at det er snilt gjort, men det er strengt tatt ikke nødvendig å vekke meg midt på natten for å by på fiskesuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter SierDuDet i hans utsagn og hr bare en ting å tilføye HERREGUD NOE SÅ PATETISK...

Men Lene hadde jo så myyyyke lepper, sier Dorthe. Herregud ja.. De to der er de to mest patetiske, idiotiske, irriterende og dessverre blant de vakreste grauthuene av kvinnfolka i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lene hadde jo så myyyyke lepper, sier Dorthe. Herregud ja.. De to der er de to mest patetiske, idiotiske, irriterende og dessverre blant de vakreste grauthuene av kvinnfolka i dette landet.

Jupp, det er et paradoks at to jenter som tilsynelatende verken eier IQ eller skam i livet, skal lykkes så jævlig som det de to jentene der har gjort.

Hmmm, dette eksempelet burde jeg brukt til laguna i innlegg vedrørende utseende under her, da disse to er levende beviser på at utseende kan bety all verden, selv om man ikke eier snev av talent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men det hadde vært fint om du hadde bedt henne skru av tv'en og reise seg fra sofaen når jeg skal sove der. Ikke sant? Og jeg er klar over at det er snilt gjort, men det er strengt tatt ikke nødvendig å vekke meg midt på natten for å by på fiskesuppe.

Vel hva forventer du hun skal gjøre ? Når du ligger der og klynker fordi du har glemt dette teppet ditt - gnuttifnutti - eller hva nå enn det er du kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er et paradoks at to jenter som tilsynelatende verken eier IQ eller skam i livet, skal lykkes så jævlig som det de to jentene der har gjort.

Hmmm, dette eksempelet burde jeg brukt til laguna i innlegg vedrørende utseende under her, da disse to er levende beviser på at utseende kan bety all verden, selv om man ikke eier snev av talent!

Det er jo vi som skal ta oss et tak da - det er jo vi som ser på de to fehodene og sørger for at de har en jobb.

Egentlig .....

Er jo skremmende for popbransjen - jeg synes ikke Aqua Lene er hverken verre eller bedre enn alle de andre pop babsene. Når til og med hun Beyonce dama som beviselig har en god stemme til de grader må spille på sex så har det gått litt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel hva forventer du hun skal gjøre ? Når du ligger der og klynker fordi du har glemt dette teppet ditt - gnuttifnutti - eller hva nå enn det er du kaller det.

Det var ikke teppe, det var PUTA!!!!!

dessuten synger hun falskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vi som skal ta oss et tak da - det er jo vi som ser på de to fehodene og sørger for at de har en jobb.

Egentlig .....

Er jo skremmende for popbransjen - jeg synes ikke Aqua Lene er hverken verre eller bedre enn alle de andre pop babsene. Når til og med hun Beyonce dama som beviselig har en god stemme til de grader må spille på sex så har det gått litt for langt.

JEG så IKKE det programmet!! HAH

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Men det var fordi jeg glemte det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke teppe, det var PUTA!!!!!

dessuten synger hun falskt.

Vel - jeg skal hvertfall hilse. Neste gang skal hun lære seg den sangen du ønsket for å kunne sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vi som skal ta oss et tak da - det er jo vi som ser på de to fehodene og sørger for at de har en jobb.

Egentlig .....

Er jo skremmende for popbransjen - jeg synes ikke Aqua Lene er hverken verre eller bedre enn alle de andre pop babsene. Når til og med hun Beyonce dama som beviselig har en god stemme til de grader må spille på sex så har det gått litt for langt.

"Vi"?

Ikke bland meg opp i det her. Jeg verken ser på Dorthe eller andre IQ-løse tv verter, ei heller skal jeg beskyldes for å høre på Aqua, Beyonce eller noen av disse andre udugelige musikerne som søppelfabrikken MTV hele tiden skaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi"?

Ikke bland meg opp i det her. Jeg verken ser på Dorthe eller andre IQ-løse tv verter, ei heller skal jeg beskyldes for å høre på Aqua, Beyonce eller noen av disse andre udugelige musikerne som søppelfabrikken MTV hele tiden skaper.

Vi kan jo godt brukes i overført betydning - de fleste ser på de. Du har vel feks. sett Beyomce på Mtv eller noe sånt. Du har tydeligvis sett bilder av de bertene.

Men jeg mener generelt - for å selge plater i dag så må du se bra ut , skal du få jobb på TV så må du se bra ut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo godt brukes i overført betydning - de fleste ser på de. Du har vel feks. sett Beyomce på Mtv eller noe sånt. Du har tydeligvis sett bilder av de bertene.

Men jeg mener generelt - for å selge plater i dag så må du se bra ut , skal du få jobb på TV så må du se bra ut osv.

Så det er DERFOR jeg ikke jeg får jobb i tv.

Pokker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...