Gå til innhold

Min, bare miiiiiin leilighet!

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg også slagbenk:) Du må kose deg masse nå da! Det holder vel med to soverom.

Jada, ungene er ikke større enda enn at de kan dele soverom noen år fremover. Og når den tid kommer har jeg selvfølgelig truffet en ny mann som har et deilig hus på landet - sant ja????!!!! ;o)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• hare1365380455

5

• salome

2

• Kizza1365380506

1

Med meg skjedde det motsatte i dag: Den leiligheten jeg så gjerne ville ha, ble snappet foran nesen på meg av noen som hadde lengre ansiennitet enn meg i borettslaget.

Stakkar deg! *Klem* Megleren sa i dag at det hadde vært interessenter på å ta min leilighet på forkjøpsrett, men den lå litt for høyt i pris! Så dersom jeg hadde fått tilslaget på det andre budet mitt (15.000,- mindre) så hadde jeg ikke hatt leiligheten alikevel.

Det er i grunnen en litt urettferdig ordning for oss som ikke har veldig lave medlemsnummer i borettslagene det der. :o( Bedre lykke neste gang!

Neida, må male opp 2 eller 3 rom og skifte knotter på kjøkkeninnredninga! :o))))) Mulig det skulle vært lagt nye golv på soverommene, får se nærmere på dem når den tid kommer så får vi se da.

Det høres bra ut. Jeg holder på andre året nå, og har enda mye igjen. Leiligheten min trengte total oppussing, og det har vært mye med rør, elektrisitet, telefonledninger etc. Jeg er blitt godt kjent med alle typer håndverkere etter skilsmissen.

Gjest Mona og Jill

Det høres bra ut. Jeg holder på andre året nå, og har enda mye igjen. Leiligheten min trengte total oppussing, og det har vært mye med rør, elektrisitet, telefonledninger etc. Jeg er blitt godt kjent med alle typer håndverkere etter skilsmissen.

Hvor godt? ;)

Annonse

Gratulerer Lillemus. Krysser fingrene for at ingen snapper den fra deg på forkjøpsretten. Håper du har lang og god ansinitet å gå på :-)

Det blir jo spennende å komme skikkelig i gang med "det nye livet".

:-)

Ingen snappet den på forkjøpsrett og i ettermiddag ble det skrevet kjøpskontrakt! *Gliser fra øre til øre*

Annonse

Ingen snappet den på forkjøpsrett og i ettermiddag ble det skrevet kjøpskontrakt! *Gliser fra øre til øre*

Når jeg leder en gang til så ser jeg jo at du sa akkurat det. Flott! og gratulerer igjen!

Er det langt fra der dere bor nå? sånn i fht pappa'n til barna og barnehage osv....

Når jeg leder en gang til så ser jeg jo at du sa akkurat det. Flott! og gratulerer igjen!

Er det langt fra der dere bor nå? sånn i fht pappa'n til barna og barnehage osv....

En halvtimes gange fra pappan, men 5 min fra barnehagen og 3 min fra et lite butikksenter og buss! :o))) Og 3-4 min fra den ene søstra mi. Midt i blinken! Masse lekerplasser inne i det stooore tunet også.

hare1365380455

Jada, ungene er ikke større enda enn at de kan dele soverom noen år fremover. Og når den tid kommer har jeg selvfølgelig truffet en ny mann som har et deilig hus på landet - sant ja????!!!! ;o)

Selvsagt kan de dele rom! Så du drømmer om hus på landet? Klart du treffer en kjekk mann en gang...

Neida, må male opp 2 eller 3 rom og skifte knotter på kjøkkeninnredninga! :o))))) Mulig det skulle vært lagt nye golv på soverommene, får se nærmere på dem når den tid kommer så får vi se da.

Gratulerer! Håper du finner deg vel tilrette, det er ganske godt å ha sitt eget lille krypinn og!

Psst - de har tilbud på Europris på sånn Click-laminat. 69 kroner kvadratmeteren, tror jeg. Det er billig... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...