Gå til innhold

Min, bare miiiiiin leilighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt kan de dele rom! Så du drømmer om hus på landet? Klart du treffer en kjekk mann en gang...

Drømmer om et lite hus noe mer landlig enn der jeg flytter til ja. Men det er jo veldig greit å bo så sentralt mens ungene er så små at de går i barnehagen da.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• hare1365380455

5

• salome

2

• Kizza1365380506

1

hare1365380455
Skrevet

Drømmer om et lite hus noe mer landlig enn der jeg flytter til ja. Men det er jo veldig greit å bo så sentralt mens ungene er så små at de går i barnehagen da.

..og du ikke har så lang vei til arbeidet:) Kos deg med å handle inn stort og smått til leiligheten.

Skrevet

..og du ikke har så lang vei til arbeidet:) Kos deg med å handle inn stort og smått til leiligheten.

Blir like lang arbeidsvei når jeg flytter som når jeg bor her, men bedre busstilbud på et vis da. Alikevel må jeg med 2 busser for å komme til jobben, men så lenge det finnes lydbøker jeg ikke har hørt enda så er ikke det noe problem! :o)

hare1365380455
Skrevet

Blir like lang arbeidsvei når jeg flytter som når jeg bor her, men bedre busstilbud på et vis da. Alikevel må jeg med 2 busser for å komme til jobben, men så lenge det finnes lydbøker jeg ikke har hørt enda så er ikke det noe problem! :o)

2 busser.. Så da må du tidlig av gårde? (Og tidlig opp...) Jeg har ikke hørt på lydbok siden jeg var liten.. Jo, en krim for noen år siden. Hørte den om Georgs magiske medisin MANGE ganger!! Jeg syntes den var utrolig morsom (stemmen til bestemoren).

Skrevet

2 busser.. Så da må du tidlig av gårde? (Og tidlig opp...) Jeg har ikke hørt på lydbok siden jeg var liten.. Jo, en krim for noen år siden. Hørte den om Georgs magiske medisin MANGE ganger!! Jeg syntes den var utrolig morsom (stemmen til bestemoren).

Jeg begynner ikke på jobb før 9:30 så jeg trenger ikke levere ungene i barnehagen før rundt 8:25, akkurat tidsnok til frokost! :o) *Meget fornøyd*

Gjest bodd der før
Skrevet

77m2, den er fra 1965 så det er i grunnen veldig rart at kjøkkenet er hele 20m2!!!! Så nå får jeg endelig det hvite og blå kjøkkenet med slagbenk som jeg har ønsket meg helt siden jeg begynte å drømme om å flytte hjemmefra for 20 år siden!

Den har bare to soverom, men ganske stor stue og et deilig og ganske romslig vaskerom med inngang fra både gang og kjøkken. Og badekar..... Mmmmmmmmmm.........

Er kjøkkenet en smal lang tarm?

Skrevet

Er kjøkkenet en smal lang tarm?

Niks! Det er 20m2, riktignok avlangt, men slett ingen lang tarm og det har to vinduer. *Storfornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...