Gå til innhold

Hvorfor slettet?


Gjest den

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet tidligere om hvordan jeg ble behandlet, men det slettet hun dessverre såpass fort at få rakk lese det. Dessuten vil det kunne bli brukt mot meg i en evnt. rettssak, så derfor sier jeg ikke mer her. Av samme årsak legger jeg heller ikke ut link til de andre debattstedene på nettet hvor hele historien ligger.

"Av samme årsak legger jeg heller ikke ut link til de andre debattstedene på nettet hvor hele historien ligger."

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mikkelsen

Fy faen. Takk for "omtanken", den trengte jeg ikke. Jeg håper virkelig du en gang blir utsatt for like ille arbeidsforhold som jeg ble, forhåpentligvis skjønner du da reaksjonen min.

Heretter gidder jeg ikke bruke mer tid på en drittsekk som deg.

*flirer*

Merkelig at du sutrer så inn i helv.. på grunn av å bli sagt opp fra en jobb som tydeligvis var såå grusom.

Så rart at du ikke får juridisk medhold noe sted siden du har så veldig rett.

Er så altså så inkompetent at du ikke får noen jobb noe annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

Merkelig at du sutrer så inn i helv.. på grunn av å bli sagt opp fra en jobb som tydeligvis var såå grusom.

Så rart at du ikke får juridisk medhold noe sted siden du har så veldig rett.

Er så altså så inkompetent at du ikke får noen jobb noe annet sted?

Husk at det kan være andre sider av denne saken som vi ikke kjenner til og at h*n kan ha sine grunner som ikke er kommet frem her. Det er ingen grunn til å mobbe vedkommende sånn som du gjør.

Til den:

Stå på hvis du føler du har blitt behandlet urettferdig. Lykke til!

hilsen en som har vært i lignende situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bare så det er sagt

"Mikkelsen" - G i forkledning?

Jeg har ingen glede eller nytte av det av det i det hele tatt. Jeg vil bare at sannheten om dol skal frem. Brukerne og særlig sponsorene bør få vite alle sider av hva det er de er med på å finansiere (det er jo en sponset betaltjeneste). I følge fagforeningen min er det jeg opplevde her i klar strid med gjeldende lover, uten at jeg skal utdype det nærmere.

For å si det slik; JEG betaler ikke noe for å bruke sidene på DOL (hvis jeg ikke velger det selv selvfølgelig), så egentlig så driter jeg i hva som foregår bak kulissene!!!

Sjekker du opp om det er gode arbeidsforhold hos Statoil eller Shell før du velger hvor du skal fylle?

Det er pris og brukervennlighet som betyr noe når folk velger. DOL's interne forhold er noe som BARE er interessant for de som jobber der.

Herregud, vi har mer enn nok med våre egne sære arbeidsgivere. hehe...

Har du en sak, så er rettsak det rette. Eller så holder du kjeft. Å skrive som du gjør her ødelegger bare for deg selv. I ALLE henseende. INGEN tør å ansette noen som du har sett diskuterer uoverensstemmelser på nettet,

for svaret!!!

En sak har bestandig tre sider vet du! Den ene, den andre og DEN RIKTIGE. Både du og DOL har nok deres svin på skogen!

Så la OSS slippe å ta stilling takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...