Nussemor Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei Nussemor! Jeg skal ringe et par damer i kveld som sies å ha evne til å 'se' hvor ting befinner seg. Gidder du gi tilbakemelding om hvordan det gikk hvis du ringer dit? Kunne vært moro å visst hvor seriøst det er! Det er helt seriøst ment. Vi må ha kopi av passene våre innen helga, evt senest neste uke, og da må vi jo ha passene... Nye varige pass får vi i løpet av 24 timer der vi bor, men det koster oss 1480,- kroner og det ser ut til at det blit løsningen. Jeg er klar over at vi får nye 'elektroniske pass' til en lavere pris, men det tar tolv dager, og det har vi ikke tid til. Seriøst, ja absolutt, for jeg er nok ikke heelt anonym blant alle dolere, så jeg kunne ikke ha lovt ut dusør uten at jeg betalte ;-) Hei! Du, jeg tviler ikke på deg altså, bare så det er sagt :-) Det var spådamens seriøsitet jeg var usikker på! Håper du finner passene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121427-hvor-er-passene-v%C3%A5re-dus%C3%B8r/page/3/#findComment-736314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Begynn å sortere i din egen hjerne. Hvor brukte du dem sist? Når var den absolutt siste gangen du hadde dem i hånda? Kan du reflektere og finne bilder av deg med passet i hånda? Ser du for deg at du legger det et sted? Er du sikker på at de kom med hjem fra siste reise? Er det lenge siden du var sist ut og reiste, eller har du brukt dem i en annen sammenheng. Lykke til i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121427-hvor-er-passene-v%C3%A5re-dus%C3%B8r/page/3/#findComment-736320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thetraveller Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei kristinee83! Hvis det er noe jeg _absolutt_ ikke klarer å finne, så leter jeg overalt!! heh.. Jeg holder på å lete overalt! Med mindre dere har et hus da.. blir kankskje litt mye å lete gjennom.. Joda, omkring 280 kvadratmeter med hus... tar jeg et og et rom om gangen... Feks begynner jeg på rommet, rydder jeg det, rydder skap og skuffer, og gulv...og avslutter med å vaske over gulvet... Så tar du neste rom.. Ja, det er slik jeg går fram nå for å finne passene. Når du passerer midten av tredveårene og attpåtil er gift med en som er typisk mannfolk, da blir det myye å gå igjennom. Helt utrolig hvor mye ting vi har samlet opp gitt... Rydder du slik kan du finne mye du har sett etter før også, så husker du d til neste gang.. Eller lag et system..? Lykke til Takk for tips! System, jatakk! Jeg fant igjen mitt i den "reiseveska" man skal ha under klærne, men ellers har jeg til vanlig brukt å legge det i dokumentmappa. Trodde jeg hadde mistet det på Kypros her om dagen, men da hadde det havnet i Filofaxen min, sammen referansenummeret på hotellet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121427-hvor-er-passene-v%C3%A5re-dus%C3%B8r/page/3/#findComment-736337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.