Gå til innhold

Mat og ernæring eller slanking


Dorthe

Anbefalte innlegg

Men jeg trener max av det jeg skal gjøre sier fysioen. jeg kunne nok tenke meg litt mer jeg :o) og gjerne noe morsomt. Slik jeg trener er det bare gjentagelse av de samme tingene og resultatet bedrer seg ikke.

Fysioen min var av en annen oppfattelse. Prøv det du har lyst til, kjenn hva du orker. Ingen har vondt av smerte, men stopp når du kjenner det går over streken.

Jeg har ikke kjent streken enda, men gud bedre å sliten jeg har vært. Vi har pulsmåler på oss, og jeg må jammen si at gamla har spenst i kroppen enda ja. Jeg føler meg tung (er ikke det) men pusten er jo helt suveren.

Jeg pleier å sette meg bak en mann, han har fin rompe, men svetter så det hagler :-) Det gjør jeg også, og det er sundt. Instruktørdama er knallsprek, og mitt mål er å se ut som om jeg var 25 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...