Gå til innhold

Dumme folk får for mange unger..

Anbefalte innlegg

Tror faktisk dumme mennesker, i hvert fall dumme kjærringer, får flere unger enn vanlige folk.

Det kan i hvert fall se sånn ut når man titter ut og ser disse bergene av noen kvinnfolk sitte der med et halvt dusin unger hver, fråtsene på like mange sjokoladekaker.

Det egentlig et under at disse mehene klarer å se forskjell på ungene og kakene, men før eller senere går det nok gæli der.

Jeg er dog ikke helt enig i at det bør være begrensninger for hvor mange unger folk med lav IQ, bergensere og andre som ikke er som oss andre skal få, da jeg fikk litt naziflashbacks når jeg så overskriftene i dag morges.

Eksponeringsterapi er ofte den beste måten å bli kvitt fobier på, så for å bli kvitt den påtagelige fettfobien din, så burde du gå ut og legge an på overvektige damer.

Forøvrig var det snakk om _dumme_ folk, ikke _feite_.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

10

• moi

3

• SierDuDet

3

• asterix

3

Mest aktive i denne tråden

Det er vel ikke en direkte konsekens å få unger av å være dum..

Men det må sies, at de jentene jeg gikk på skole med, og som fikk dårligst karakterer, fortsatt bor i den lille bygda jeg kommer fra. Med opptil flere unger og en dårlig betalt jobb.

Men det er klart, har man ikke gode karakterer så er man enten litt treg, eller så er man fullstendig drittlei av skole. (Trenger ikke være dum om man er lei eller ikke passer inn i systemet). For disse er det ikke lett å gå videre med en utdannelse og få en godt betalt jobb, så da er det lettere å satse på familieliv i nærheten av sine egne foreldre, og kontantstøtte...

Men at de får for mange barn..? Klart, når den ene ungen er blitt stor nok til å være i barnehage/på skole hele dagen, så må mor finne på noe annet. Og hvorfor ikke få en unge til?

Lurer egentlig på hva han mener med 'dum'. Er det IQ han snakker om eller?

Jeg har kommet frem til at karakteren fra skolen gjerne er omvendt proporsjonale med antall barnefedre.

Ikke lenge siden det ble slått opp i media at rike og høyt utdannede kvinner faktisk får flere barn enn de med lavere utdanning og inntekt. ;-)

Og, med over 8 år høyere utdanning med svært godt resultat føler jeg meg ikke særlig "truffet" av dette siste utspillet, kan man si, "til tross for" snart 7 barn.;-)

Problemet er vel heller at "dumme" folk får barn i det hele tatt... Og da mener jeg heller ikke bare den typen dumhet som kommer fram på IQ-tester.

Eksponeringsterapi er ofte den beste måten å bli kvitt fobier på, så for å bli kvitt den påtagelige fettfobien din, så burde du gå ut og legge an på overvektige damer.

Forøvrig var det snakk om _dumme_ folk, ikke _feite_.

"Forøvrig var det snakk om _dumme_ folk, ikke _feite_."

Av en eller annen grunn så har jeg seriøse erfaringer med at dette er to sider av en sak.

I tillegg er det liten tvil om at fedme fucker opp hormonbalansen i ens kropp, og hormonbalansen er viktig blant annet for hjernen.

Så ikke bare tror jeg at flere feite er dumme i utgangspunket, men dette er også bevist.

Gjest jepelse

Ikke lenge siden det ble slått opp i media at rike og høyt utdannede kvinner faktisk får flere barn enn de med lavere utdanning og inntekt. ;-)

Og, med over 8 år høyere utdanning med svært godt resultat føler jeg meg ikke særlig "truffet" av dette siste utspillet, kan man si, "til tross for" snart 7 barn.;-)

Problemet er vel heller at "dumme" folk får barn i det hele tatt... Og da mener jeg heller ikke bare den typen dumhet som kommer fram på IQ-tester.

Får du brukt utdannelsen din når du har 7 unger? Har du virkelig født 7 unger selv?

Gjest jepelse

Får du brukt utdannelsen din når du har 7 unger? Har du virkelig født 7 unger selv?

Åååååååå, så dum jeg er! Du er mann og har vært ute og lufta'n litt. Du har 7 unger, men med mange forskjellige damer så klart!

Og du er ikke dum!

Annonse

Akkurat for tiden bruker jeg 4 år av utdannelsen mest, men har planer om å gå over til å bruke de 4 andre årene i stedet. Som du da kanskje skjønner har jeg to ulike utdannelser. + at jeg har litt ekstra utover 8 år som jeg egentlig ikke har brukt så mye.

Om jeg har født barna selv? Hva tror du? At jeg setter sånt ut på anbud?

Tjaa..Vet ikkje helt hva vedkommende definerer som "dum", siden eg ikkje har sett.

Men eg synes det er viktigere at foreldrene er omsorgsfulle og ansvarsbevisste, de trenger ikkje akkurat være så inntelligente for å gi barna en god oppvekst.

Men foreldre som er direkte uansvarlige og viser liten respekt og kjærlighet ovenfor sine egne barn, provoserer meg kraftig.

Når jeg tenker etter, er vel ikke de jeg kjenner som har 6-15 barn (ja, jeg kjenner en med 15 barn også) blant de glupeste, selv om en nymotes IQ-test kanskje ville vist noe annet.

En del av de med høy IQ tar lang utdanning og jobber mye, så de har vel kanskje ikke tid til så mange barn...

På samme måte som vi arver andre egenskaper fra våre foreldre, arver vi nok også til en viss grad IQ'en.

Faktisk, den yrkesgruppen av kvinner som får flest barn i snitt, er leger!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...