Gå til innhold

Ja til folkeavstemning om monarkiet!

Anbefalte innlegg

Gjest Reppppppublikaner

NÅ ER TIDEN INNE!!! ;O)

Hvilket parti må jeg stemme på for å ivareta denne meningen?Ikke Stoltenberg og Giske tydeligvis, de har gitt sine "nære venner" i komihuset garantier for at de ikke skal sørge for denne folkeavstemningen.Hva med Kristin Halvorsen(SV) og eventuelt SP, hva står de for i denne saken?

Hilsen uvitende;)

hil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121546-ja-til-folkeavstemning-om-monarkiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en republikaner

Lenge leve Kongehuset!

Og stakkars de som ikke har skjønt hvor verdifult det er for oss!

Og til slutt, død over republikanere!!!

Kjør hele kongehuset opp i røva for min del.

Det er avleggs og unødvendig,og jeg blir helt kvalm av alle pengene de kaster bort på ingenting.

Jeg skulle så inderlig ønske at disse pengene kunne bli brukt på en mye mer fornuftig måte, til foreksempel fattige og mennesker i nød.

Satt på spissen, hadde Kristin.H. blitt president i Norge, ville denne sløsingen aldri skjedd.

Gjest en republikaner

Det er avleggs og unødvendig,og jeg blir helt kvalm av alle pengene de kaster bort på ingenting.

Jeg skulle så inderlig ønske at disse pengene kunne bli brukt på en mye mer fornuftig måte, til foreksempel fattige og mennesker i nød.

Satt på spissen, hadde Kristin.H. blitt president i Norge, ville denne sløsingen aldri skjedd.

Overskriften min skulle selvf være slik!

Gjest strandhai

Jasså, ja. Har du peiling på hvor mye penger de får i apanasje, sånn totalt sett? For det har ikke jeg, og ville satt stor pris på om noen ville opplyse meg på det området!

Vi får tilbake alle apanasjekronene, og mer til, når de kongelige drar på tur til utlandet. Da har de alltid med seg en masse folk fra norsk næringsliv. Jeg har ikke akkurat noen veldig gode argumenter å komme med, men det sto en artikkel om det her i VG for en stund siden.

Du har tydeligvis aldri vært i utlandet og møtt folk som kanskje ikke lever i et monarki, men syns det er noe gammeldags, og eventyrlig over det å ha en kongefamilie.

Tenk på alt det Kongehuset har betydd for oss. Tenk på 2. Verdenskrig. Tenk deg hvordan moralen til det norske folk hadde vært uten Kong Haakon!

Jeg syns det er fantastisk flott å bo i et monarki! Kongehuset er et samlingspunkt for oss alle! Det norskeste av det norske finner vi igjen i tradisjonene og historien til Kongehuset.

Måtte Kongehuset leve evig!

Ok, uten kongehus vil vi ikke lenger ha en politisk nøytral representant for landet vårt. dermed vil det bli usa og storbritania tendenser i landet vårt, med en president som norges representant, som stadig skiftes ut og kommer fra ulike partier. Ikke et spesielt bra signal å sende ut til verden...

Annonse

Gjest Reppppppublikaner

Ok, uten kongehus vil vi ikke lenger ha en politisk nøytral representant for landet vårt. dermed vil det bli usa og storbritania tendenser i landet vårt, med en president som norges representant, som stadig skiftes ut og kommer fra ulike partier. Ikke et spesielt bra signal å sende ut til verden...

Nei, jeg tror nok aldri at vi vil få USA-tilstander i Norge, men vi kan ikke la din og dine likesinnedes frykt for det hindre oss i å få en folkevalgt president.

En utskiftbar president er et _bra_ signal til verden og oss andre spør du meg.Det viser at vi bor i et demokratisk land der folket bestemmer.

Jeg ser ingen grunn til at denne personen skal være politisk nøytral, politikk styrer verden.

Gjest VekkMedDet!

Jasså, ja. Har du peiling på hvor mye penger de får i apanasje, sånn totalt sett? For det har ikke jeg, og ville satt stor pris på om noen ville opplyse meg på det området!

Vi får tilbake alle apanasjekronene, og mer til, når de kongelige drar på tur til utlandet. Da har de alltid med seg en masse folk fra norsk næringsliv. Jeg har ikke akkurat noen veldig gode argumenter å komme med, men det sto en artikkel om det her i VG for en stund siden.

Du har tydeligvis aldri vært i utlandet og møtt folk som kanskje ikke lever i et monarki, men syns det er noe gammeldags, og eventyrlig over det å ha en kongefamilie.

Tenk på alt det Kongehuset har betydd for oss. Tenk på 2. Verdenskrig. Tenk deg hvordan moralen til det norske folk hadde vært uten Kong Haakon!

Jeg syns det er fantastisk flott å bo i et monarki! Kongehuset er et samlingspunkt for oss alle! Det norskeste av det norske finner vi igjen i tradisjonene og historien til Kongehuset.

Måtte Kongehuset leve evig!

Kansje du er Ari-fanten som lever godt på kongehuset?*s*

Vi får fanden meg ikke igjen en krone for at disse menneskene reiser rundt på dyre ferier,middager og shoppinger som er kamuflert som representasjon.Håper monarkiet forgår snarest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...