Gå til innhold

forebygge voldtekt

Anbefalte innlegg

Ja, det er jammen mitt alvor.Du skal være veldig selektiv i utvalget dersom det "alminnelige" bildet du ser av kvinner er som objekter!

Ta www.dagbladet.no akkurat nå. Det eneste tvilsomme bildet der er bildet av Gazza i bar overkropp.

Dessuten: Når du ser bilder av jenter i forbindelse med temaet seksualitet, så er det som oftest som subjekter - type "jeg har all makt og jeg gjør som jeg vil".

Det er lenge siden vi så de barbrystede husmødre med unnskyldende blikk, det var på 50 og 60-tallet der.

'Jeg kler av meg og byr meg fram - derfor er jeg sterk og fri.'

Nei.

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

15

• mrxx

13

• favn

9

• bassse

8

Mest aktive i denne tråden

Godt innlegg! Du sier det jeg mener, men formulerer bedre.

Jeg skjønner heller ikke hvordan noe så enkelt kan gjøres uklart.

Skylden&ansvaret for voldtekt ligger hos voldtektsmannen.Alltid. Uansett hvem og hvordan offeret måtte være.

At dette er komplisert og trenger biinlegg, og tja og kanskje og men, er meg komplett ubegripelig.

Nei, det er utrolig og opprørende at dette kan være emne i 2003.

Gjest Big Mac

'Jeg kler av meg og byr meg fram - derfor er jeg sterk og fri.'

Nei.

Hvor ser du slike bilder?

Det eneste jeg så på Dagbladet i går var et bilde av Gazza i bar overkropp - noe som var totalt umotivert da artikkelen handlet om at han hadde fått ny klubb.

Jeg tror dere har satt dere fast i gamle tenkemåter og ikke er istand til å se at verden har gått framover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...