Gjest seigmannen Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Seigmenn har noen gode også. 0 Siter
Susi18 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 "Våren" av Grieg Engler i sneen,er den beste norske sangen spør du meg. Ellers har vi jo: Kjærlihetsvisa Vakkreste som finnes (jhan teigen) Lys og varme ++++ 0 Siter
Gjest ganskesåsikkert Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 eg høyra fekk...var mor sin song ved vugga 0 Siter
Susi18 Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 "Våren" av Grieg nevner oxo sommerfugel i vinterland 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 O`bli hos meg er nydelig. Sigmund grovens tema fra Orions belte likeså, 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Bjørn Eidsvåg: Benedicte, Eg ser, Gammal drøm, Tapte gyldne stunder, Forbuden frukt, Skyfri himmel, Tør 'kje leva, Barnemenneske +++ Ketil Bjørnstad: Sommernatt ved fjorden Jan Eggum: Så mange kvinner, En natt forbi Halvdan Sivertsen: Kjærlighetsvisa, Sommerfuggel i vinterland, Lovise Lind, Sola i desember, Prøv igjen, Sangen om imorra, Hus ved havet, Nordaførr ++++ Lillebjørn Nilsen: Stilleste gutt på sovesal 1, Fin frokost, 1000 søte damer +++ Åge Aleksandersen: Rosalita, Far og fedre, Dekksgutten, Hymne til de mørke soverom, Så glad i dæ +++ Grieg: Morgenstemning Kaizers Orchestra: Død mann's tango DDE: Nykoka kaffe, Æ har itj sagt (æ kan gå på vatnet), Vinsjan på kaia, Opel Rekord, Det fine vi hadd sammen, Siste buss har gått +++ Monroes: Cheerio Postgirobygget: Når du tror du har det gøy Vamp: En annen sol, Savonarola, Til minne om, Tir'na Noir +++ Anne Grete Preus: Fryd, Når hele himlen faller ned, Hold aldri opp, Vrimmel +++ Henning Kvitnes: Min beste venn, Jenta i Änglagård, Til fots over Grønland, Veien hjem +++ Sondre Bratland: Det eg ikkje såg Kari Bremnes: Livet som blei borte, Alle veit jo det, Gikk du noengang fri? (Cohen på norsk, teller det?) Jahn Teigen: Glasnost, Det vakreste som finns Jonas Fjeld: Sett bagen fra deg, Tordensky, Tidevann, Den svarte elva +++ Sigmund Groven: Vårsøg Arve Tellefsen: Gabriel's obo For å nevne noen... Dette er altså de MELODIENE jeg synes er finest. 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Bjørn Eidsvåg: Benedicte, Eg ser, Gammal drøm, Tapte gyldne stunder, Forbuden frukt, Skyfri himmel, Tør 'kje leva, Barnemenneske +++ Ketil Bjørnstad: Sommernatt ved fjorden Jan Eggum: Så mange kvinner, En natt forbi Halvdan Sivertsen: Kjærlighetsvisa, Sommerfuggel i vinterland, Lovise Lind, Sola i desember, Prøv igjen, Sangen om imorra, Hus ved havet, Nordaførr ++++ Lillebjørn Nilsen: Stilleste gutt på sovesal 1, Fin frokost, 1000 søte damer +++ Åge Aleksandersen: Rosalita, Far og fedre, Dekksgutten, Hymne til de mørke soverom, Så glad i dæ +++ Grieg: Morgenstemning Kaizers Orchestra: Død mann's tango DDE: Nykoka kaffe, Æ har itj sagt (æ kan gå på vatnet), Vinsjan på kaia, Opel Rekord, Det fine vi hadd sammen, Siste buss har gått +++ Monroes: Cheerio Postgirobygget: Når du tror du har det gøy Vamp: En annen sol, Savonarola, Til minne om, Tir'na Noir +++ Anne Grete Preus: Fryd, Når hele himlen faller ned, Hold aldri opp, Vrimmel +++ Henning Kvitnes: Min beste venn, Jenta i Änglagård, Til fots over Grønland, Veien hjem +++ Sondre Bratland: Det eg ikkje såg Kari Bremnes: Livet som blei borte, Alle veit jo det, Gikk du noengang fri? (Cohen på norsk, teller det?) Jahn Teigen: Glasnost, Det vakreste som finns Jonas Fjeld: Sett bagen fra deg, Tordensky, Tidevann, Den svarte elva +++ Sigmund Groven: Vårsøg Arve Tellefsen: Gabriel's obo For å nevne noen... Dette er altså de MELODIENE jeg synes er finest. 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 "Fin", vil det si "rolig", eller kan det også være rocka låter? Madrugada må være den desidert beste norske gruppa! Og under kategorien fin/rolig, må "Quite emotional" være den fineste/roligste Ellers har Kaizers orchestra mange fine melodier (Død manns tango, Drøm hardt, De involverte.. for å nevne noen) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Grieg: Våren (nydelig tekst av Aasmund Olavsson Vinje), Holbergsuiten Anne Grete Preus: Når himmelen faller ned, Stemmen inni, Visen om byen Hiroshima Bjørn Eidsvåg: Eg ser, Mysteriet deg Lene Marlin: Unforgivable sinner Kjetil Bjørnstad: Sommernatt ved fjorden Unni Wilhelmsen: Anything about June, Woun't go near you again 0 Siter
Gjest jfgh Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Vamp / Tirn'a'noir (eller hvordan det nå skrives) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Bel Canto - Spiderdust Madrugada - The Frontman 0 Siter
teddi Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 åsså glemte jeg og nevne majesty med madrugada på en god andre plass 0 Siter
Camilla Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Engler i sneen,er den beste norske sangen spør du meg. Ellers har vi jo: Kjærlihetsvisa Vakkreste som finnes (jhan teigen) Lys og varme ++++ Har mange favoritter, men disse er de jeg liker best: Jahn Teigen- det vakreste som fins og gi meg fri Jonas Fjeld/Ole Paus- Tordensky, Engler i sneen og when morning comes to america Big Bang- Come alive, Telepathic interview og eletric psalmbook Madrugada- Shine, Strange colour blue, a deaded mind, vocal. Merry November- I`ll keep you here Zermomancer- Cupola Og det meste av Seigmenn 0 Siter
Hårek1 Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Eg ser Det handler om leve, Kine Hellebust 0 Siter
Camilla Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Har mange favoritter, men disse er de jeg liker best: Jahn Teigen- det vakreste som fins og gi meg fri Jonas Fjeld/Ole Paus- Tordensky, Engler i sneen og when morning comes to america Big Bang- Come alive, Telepathic interview og eletric psalmbook Madrugada- Shine, Strange colour blue, a deaded mind, vocal. Merry November- I`ll keep you here Zermomancer- Cupola Og det meste av Seigmenn av Merry November mente jeg day of mourning og will tomorrow wake me up.. I`ll keep you here er tittelen på albumet..*trøtt* 0 Siter
Gladius Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Syns Jørn Hoel har to gode: Ei hand å holde i og Har en drøm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.