Gå til innhold

Gleder meg til helgen ; tross papegøyesyken ;o)

Anbefalte innlegg

Skal nemlig til Kristiandsand og spille NC i dart!

De som vil må gjerne ønske meg lykke til ;o)

Minuset er at jeg fikk svar på noen prøver i dag ( var hos legen forrige uke og fikk konstaert lungebetennelse + at det ble tatt noen blodprøver) ; og det var av alle ting papegøyesyken ...så nå er jeg på noen andre tabletter her!

Immunforsvaret er visst fuct opp litt (",)

Men , men tar det med godt humør og gleder meg ( faktisk ) til en barnefri helg...Jippy!

God helg alle sammen.

Fortsetter under...

Annonse

Papegøyesyken aner jeg ikke hva er, men det høres gøy ut :)

Jeg har fri i en uke nå, så nå skal jeg også nyte det livet har å by på!

God helg!

Takk !

Ja , jeg kaller meg Polly nå ;o)

Det er faktisk en Clamydia infeksjon i luftveiene/lunger , men *kremt* den har IKKE noe med den dere kjønsykdommen å gjøre altså !

Nei, clamydia betyr vel sopp? Håper du føler deg bedre snart:)

Takk !

Det er en bakterie eller virus? som kommer fra fugler.

Regner med at jeg er smittet via datteren min som hadde antistoffer.

Hun elsker nemlig å ta vare på fugler som er skadet , ramlet ut av reir , etc...

Sykdommen utarter seg forskjellig , men hovedsaklig med vanvittig hoste og lungebetennelse.

Blir nok raskt bedre nå som jeg har fått antibiotika ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...