vin Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Skal nemlig til Kristiandsand og spille NC i dart! De som vil må gjerne ønske meg lykke til ;o) Minuset er at jeg fikk svar på noen prøver i dag ( var hos legen forrige uke og fikk konstaert lungebetennelse + at det ble tatt noen blodprøver) ; og det var av alle ting papegøyesyken ...så nå er jeg på noen andre tabletter her! Immunforsvaret er visst fuct opp litt (",) Men , men tar det med godt humør og gleder meg ( faktisk ) til en barnefri helg...Jippy! God helg alle sammen. 0 Siter
teddi Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Lykke til da.. Det hørtes spennende ut. Å god bedring med papegøyesyken. kos deg med barnefri og dart! mvh 0 Siter
Gjest lykke til og kos deg! Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Papegøyesyken har jeg ikke hørt om, men lykke til i helgen! 0 Siter
vin Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 Lykke til da.. Det hørtes spennende ut. Å god bedring med papegøyesyken. kos deg med barnefri og dart! mvh Takk og atter takk teddi ;o) 0 Siter
vin Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 Papegøyesyken har jeg ikke hørt om, men lykke til i helgen! Takk ;o) papegøyesyken er faktisk en Clamydia infeksjon i luftveiene/lungene...men har ikke noe med den kjønnsykdommen altså (",) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Papegøyesyken aner jeg ikke hva er, men det høres gøy ut Jeg har fri i en uke nå, så nå skal jeg også nyte det livet har å by på! God helg! 0 Siter
vin Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Skrevet 2. oktober 2003 Papegøyesyken aner jeg ikke hva er, men det høres gøy ut Jeg har fri i en uke nå, så nå skal jeg også nyte det livet har å by på! God helg! Takk ! Ja , jeg kaller meg Polly nå ;o) Det er faktisk en Clamydia infeksjon i luftveiene/lunger , men *kremt* den har IKKE noe med den dere kjønsykdommen å gjøre altså ! 0 Siter
Gjest lykke til og kos deg! Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Takk ;o) papegøyesyken er faktisk en Clamydia infeksjon i luftveiene/lungene...men har ikke noe med den kjønnsykdommen altså (",) Nei, clamydia betyr vel sopp? Håper du føler deg bedre snart:) 0 Siter
Gjest SierDuDet Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Takk ;o) papegøyesyken er faktisk en Clamydia infeksjon i luftveiene/lungene...men har ikke noe med den kjønnsykdommen altså (",) Å du har vel sutta på noe du ikke burde sutte på. 0 Siter
vin Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Skrevet 3. oktober 2003 Nei, clamydia betyr vel sopp? Håper du føler deg bedre snart:) Takk ! Det er en bakterie eller virus? som kommer fra fugler. Regner med at jeg er smittet via datteren min som hadde antistoffer. Hun elsker nemlig å ta vare på fugler som er skadet , ramlet ut av reir , etc... Sykdommen utarter seg forskjellig , men hovedsaklig med vanvittig hoste og lungebetennelse. Blir nok raskt bedre nå som jeg har fått antibiotika ;o) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Nei, clamydia betyr vel sopp? Håper du føler deg bedre snart:) Tror du tenker på candida..? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.