Gå til innhold

Råd mot liktorn?

Anbefalte innlegg

Gjest ille plaget
Skrevet

Jeg har et meget plagsomt liktorn på utsiden av lilletåa, og uansett hvilke sko jeg har på meg gjør det vondt.

Noen som har et godt råd? Jeg har forsøkt det man får kjøpt på apoteket med plaster, men det virker bare en liten stund så er liktornet tilbake.

Skrevet

Søk på forumet her. Jeg har svart på dette før, så du finner sikkert svaret mitt.

Gjest ille plaget
Skrevet

Søk på forumet her. Jeg har svart på dette før, så du finner sikkert svaret mitt.

Søkfunksjonen virker ikke, kanskje du kan gjenta rådet ditt?

:-)

Skrevet

Søkfunksjonen virker ikke, kanskje du kan gjenta rådet ditt?

:-)

Ok. Jeg er også plaget med liktorn av og til. Det jeg gjør er at etter dusjen smører jeg inn føttene med fotkrem fra Scholl. Da blir de myke og medgjørlige. Også prøver jeg å trekke liktornen litt ut og deretter bare klippe den av med en neglesaks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...