Gjest ille plaget Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har et meget plagsomt liktorn på utsiden av lilletåa, og uansett hvilke sko jeg har på meg gjør det vondt. Noen som har et godt råd? Jeg har forsøkt det man får kjøpt på apoteket med plaster, men det virker bare en liten stund så er liktornet tilbake. 0 Siter
tjohei Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Søk på forumet her. Jeg har svart på dette før, så du finner sikkert svaret mitt. 0 Siter
Gjest ille plaget Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Søk på forumet her. Jeg har svart på dette før, så du finner sikkert svaret mitt. Søkfunksjonen virker ikke, kanskje du kan gjenta rådet ditt? :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Søkfunksjonen virker ikke, kanskje du kan gjenta rådet ditt? :-) Ok. Jeg er også plaget med liktorn av og til. Det jeg gjør er at etter dusjen smører jeg inn føttene med fotkrem fra Scholl. Da blir de myke og medgjørlige. Også prøver jeg å trekke liktornen litt ut og deretter bare klippe den av med en neglesaks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.