Gå til innhold

Linkene åpnes ikke


Gjest småirritert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke bare hos deg det er sånn, nei.

I tillegg får DOL meg til å ramle ut av ISDN-koplingen min også, så jeg må kople til på nytt hele tiden.

Det er litt rart at de ikke orienterer oss mer? Jeg mener, folk detter av lasset og forsvinner her, og så er det med ett stopp i forklaringene fra DOL også.

I dag har det vært særlig ille med utkoplinger og manglende åpning av linker.

Veldig GRRR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest småirritert

Det er ikke bare hos deg det er sånn, nei.

I tillegg får DOL meg til å ramle ut av ISDN-koplingen min også, så jeg må kople til på nytt hele tiden.

Det er litt rart at de ikke orienterer oss mer? Jeg mener, folk detter av lasset og forsvinner her, og så er det med ett stopp i forklaringene fra DOL også.

I dag har det vært særlig ille med utkoplinger og manglende åpning av linker.

Veldig GRRR!

Browseren min driver og lukker seg hele tiden når jeg er på dol - kan ikke skjønne at de ikke får gjort noe med det, eller i alle fall, som du sier, forklarer litt om hva som er problemet, og hva de har tenkt å gjøre med det.

Vi får krysse fingrene for at de nærmer seg en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Browseren min driver og lukker seg hele tiden når jeg er på dol - kan ikke skjønne at de ikke får gjort noe med det, eller i alle fall, som du sier, forklarer litt om hva som er problemet, og hva de har tenkt å gjøre med det.

Vi får krysse fingrene for at de nærmer seg en løsning.

Ikke så rart, sørvis med å innformere brukerne har vel ikke vært dols beste side noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det er ikke bare hos deg det er sånn, nei.

I tillegg får DOL meg til å ramle ut av ISDN-koplingen min også, så jeg må kople til på nytt hele tiden.

Det er litt rart at de ikke orienterer oss mer? Jeg mener, folk detter av lasset og forsvinner her, og så er det med ett stopp i forklaringene fra DOL også.

I dag har det vært særlig ille med utkoplinger og manglende åpning av linker.

Veldig GRRR!

Enig i at vi kunne ha vært flinkere til å informere den siste tiden. Det har delvis sammenheng med at den som er ansvarlig for å følge opp flytting til nye servere har pappapermisjon.

Vi håper at ting skal bli i orden i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi kunne ha vært flinkere til å informere den siste tiden. Det har delvis sammenheng med at den som er ansvarlig for å følge opp flytting til nye servere har pappapermisjon.

Vi håper at ting skal bli i orden i løpet av neste uke.

Denne situasjonen med serverbytte, er det årsaken til at søk funksjonen er nede også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Denne situasjonen med serverbytte, er det årsaken til at søk funksjonen er nede også?

Siden det jobbes med serverbytte, så prioriteres dette i stedet for retting av feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...