Gå til innhold

Har du vært utro noen gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tiliti

7

• laguna1365380434

3

• Mia272

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest trofast og hengiven

Jeg har vært det i min pure ungdom. Jeg tror jeg gjorde det, for å gi meg selv et påskudd til å avslutte et forhold som gikk veldig dårlig.

Det er ti år siden nå.

I de siste to forholdene mine, har jeg ikke vært utro, og kunne aldri ha vært det heller.

Nå er jeg samboer med en mann jeg elsker dypt og inderlig. Ikke i min villeste fantasi ville jeg vært utro mot ham. Da ville jeg aldri kunne sett ham i øynene igjen, og aldri følt at jeg fortjente ham.

Annonse

Hvorfor var du utro og har det hendt mange gang?

Utro, nei.

Er det unormalt å være utro og hvorfor skjer dette som er så jævlig sårende?

Det er ikke noe 'som skjer', man er da ansvarlig for sine handlinger.

Bare spør jeg fordi alle jeg kjenner har vært det. Tror det hører til normalen jeg.

laguna1365380434

Ja, da jeg var sammen med den forrige kjæresten min..Jeg ble kjempeforelsket i en annen fyr og stakk av med ham..Det var dårlig gjort, men exen og jeg er venner nå..(utrolig nok..!) jeg hadde et par andre affærer i den perioden også, og det tror jeg han hadde også. Uansett,jeg har nok litt dårlig impulskontroll;)

Dessuten har jeg klint på byen, men det teller jeg ikke med, det gjør sikkert typen og, og det er sånn som skjer og det er greit.Ellers har jeg vært grei, selv på julebord og sånn(ganske;))

De fleste jeg kjenner er såvidt jeg vet ikke utro, med unntak av tre stk jeg vet av som har hatt noen heftige sidesprang.. De er ganske notoriske..

Mange jeg kjenner PRØVER å være utro, men får ikke til..De er selvsagt menn, og fulle når de prøver. Så jeg tror tallet hadde vært høyere om alle som ville fikk til..;)

Annonse

Jeg var det mye da jeg var fjortiss. (15-19). Nå for tiden jobber vi med å bli enige om å kunne ha sex med andre i stedet. Da slipper man sviket.

"Jobber med å bli enige om"....?

Det hørtes veldig enveis ut, og jeg ønsker dere all lykke til - for det kommer aldri til å gå bra.

Dette er ikke noe som du kan overtale din kjæreste til å bli enig med deg om. Men du vil forstå det etterhvert...

"Jobber med å bli enige om"....?

Det hørtes veldig enveis ut, og jeg ønsker dere all lykke til - for det kommer aldri til å gå bra.

Dette er ikke noe som du kan overtale din kjæreste til å bli enig med deg om. Men du vil forstå det etterhvert...

Det var først jeg som var positiv. Så ble han det. Men nå er jeg skeptisk. Så jeg jobber med å bli enig med meg selv.

Vi kan da begge ha sex med andre? Har da ikke noe behov for å bare ha sex med den jeg elsker?

Sex er sex, kjærlighet er kjærlighet.

Forandring fryder.

Sex er sex, kjærlighet er kjærlighet? Det var en innsnevret tankegang. Om ikke annet så er sex en STOR del av kjærligheten. De er paralleller og kan ikke forbigåes. Og om man har behov for å gå andre steder, så har man ikke det rette hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...