Gå til innhold

Har du vært utro noen gang?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har det. Utrolig nok. Eksen ville aldri ha sex, vi var så ulike og tilsutt... etter 2 år klarte jeg ikke mer. Det hører til historien at jeg gjorde det slutt rett etter. Det er ikke riktig å være i et forhold når man klarer å være utro mot sin kjære.

Nå idag roter jeg med en som er sammen med en annen. Det er vel både etisk og moralsk feil, men jeg føler faktisk at jeg som singel kan tillate meg det til en viss grad. Det er først og fremst han som må avgjøre hva han vil.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tiliti

7

• laguna1365380434

3

• Mia272

3

Mest aktive i denne tråden

Sex er sex, kjærlighet er kjærlighet? Det var en innsnevret tankegang. Om ikke annet så er sex en STOR del av kjærligheten. De er paralleller og kan ikke forbigåes. Og om man har behov for å gå andre steder, så har man ikke det rette hjemme.

Det er jeg uenig i.

Jeg snakker om trekanter og swinging. Jeg synes det er helt ok. Men det er litt skummelt, allikevel. Tror det er rett å tenke seg om mer enn noen år før man starter med noe slikt.

"Jobber med å bli enige om"....?

Det hørtes veldig enveis ut, og jeg ønsker dere all lykke til - for det kommer aldri til å gå bra.

Dette er ikke noe som du kan overtale din kjæreste til å bli enig med deg om. Men du vil forstå det etterhvert...

Det er ikke jeg som overtaler for tiden :-)

Uansett, det kom kanskje ikke bra frem at det var begge oss to og sex med andre SAMMEN jeg snakket om.

Det er jeg uenig i.

Jeg snakker om trekanter og swinging. Jeg synes det er helt ok. Men det er litt skummelt, allikevel. Tror det er rett å tenke seg om mer enn noen år før man starter med noe slikt.

Hmm, 3kanter er greit nok. Det er noe man gjør i fellesskap. Men... swinging? Eneste forskjellen på det og utrokap er at man er åpen om det.

Ja, da jeg var sammen med den forrige kjæresten min..Jeg ble kjempeforelsket i en annen fyr og stakk av med ham..Det var dårlig gjort, men exen og jeg er venner nå..(utrolig nok..!) jeg hadde et par andre affærer i den perioden også, og det tror jeg han hadde også. Uansett,jeg har nok litt dårlig impulskontroll;)

Dessuten har jeg klint på byen, men det teller jeg ikke med, det gjør sikkert typen og, og det er sånn som skjer og det er greit.Ellers har jeg vært grei, selv på julebord og sånn(ganske;))

De fleste jeg kjenner er såvidt jeg vet ikke utro, med unntak av tre stk jeg vet av som har hatt noen heftige sidesprang.. De er ganske notoriske..

Mange jeg kjenner PRØVER å være utro, men får ikke til..De er selvsagt menn, og fulle når de prøver. Så jeg tror tallet hadde vært høyere om alle som ville fikk til..;)

Greit å kline på by`n?Vet typen din om det da?

Annonse

laguna1365380434

Greit å kline på by`n?Vet typen din om det da?

Det regner jeg med, uten at jeg har fortalt ham noe eksplisitt..vi er enige om at klining ikke er noen biggie i hvertfall, og jeg er ganske overbevist om at han kysser selv, om anledning..Sånn er det.

Det regner jeg med, uten at jeg har fortalt ham noe eksplisitt..vi er enige om at klining ikke er noen biggie i hvertfall, og jeg er ganske overbevist om at han kysser selv, om anledning..Sånn er det.

Regner dere kyssing og litt klining for utroskap da? Trodde det var bare fjortiser som så det slik,

I så fall tar jeg tilbake mitt svar. Jeg har vært utro mange ganger ;o)

laguna1365380434

Regner dere kyssing og litt klining for utroskap da? Trodde det var bare fjortiser som så det slik,

I så fall tar jeg tilbake mitt svar. Jeg har vært utro mange ganger ;o)

Nei, regner det ikke som utroskap..Jeg anser det som helt vanlig, og ingenting å blåse seg opp over..

Men, man sniker jo gjerne litt med det, jeg ville regne det som litt udannet å råkysse noen andre med partner til stede..;)

Nei, regner det ikke som utroskap..Jeg anser det som helt vanlig, og ingenting å blåse seg opp over..

Men, man sniker jo gjerne litt med det, jeg ville regne det som litt udannet å råkysse noen andre med partner til stede..;)

Vi er helt enige igjen :o)

Gjest Sarkofag

Fatter ikke at dere greier det. Selv de prostituerte velger å spare kliningen til dem de elsker.

Gjest Sarkofag

Klining er jo bare for gøy hvis man treffer noen man liker.

Rare greier. For meg er det å kline med andre når man har kjæreste helt uakseptabelt.

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri engang sett voksne mennesker som har partner kline med andre. (Unntak for desperate på jakt etter sidesprang.)

Annonse

Rare greier. For meg er det å kline med andre når man har kjæreste helt uakseptabelt.

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri engang sett voksne mennesker som har partner kline med andre. (Unntak for desperate på jakt etter sidesprang.)

Det er nok som laguna sier, vi gjør det litt i det skjulte, ikke fordi vi skammer oss eller synes det vi gjør er galt men kanskje fordi det er noe man ikke gjør når partneren ser på.

Forresten så jeg et par ca 30 år på McDonalds her om dagen som satt og råklinte foran alle ungene. Det var svært ufint synes jeg. Han hadde hele hånda under genseren hennes og lange, dype kyss....

Det er ikke jeg som overtaler for tiden :-)

Uansett, det kom kanskje ikke bra frem at det var begge oss to og sex med andre SAMMEN jeg snakket om.

Tenk i hvert fall godt igjennom hva risikoen er - og forsøk å vurdere om "gevinsten" er verdt mulige konsekvenser....

Tenk i hvert fall godt igjennom hva risikoen er - og forsøk å vurdere om "gevinsten" er verdt mulige konsekvenser....

Dette har vi snakket om og diskutert i mange år.

Godt mulig du finner oss i nærmeste swingers-forening om enda noen år.

Men selvfølgelig er det litt skummelt, føles enda ikke helt ok derfor har det heller ikke skjedd noe enda.

Trekant er vel muligens mindre risiko.

Vi får se.

Gjest Sakrofag

Det er nok som laguna sier, vi gjør det litt i det skjulte, ikke fordi vi skammer oss eller synes det vi gjør er galt men kanskje fordi det er noe man ikke gjør når partneren ser på.

Forresten så jeg et par ca 30 år på McDonalds her om dagen som satt og råklinte foran alle ungene. Det var svært ufint synes jeg. Han hadde hele hånda under genseren hennes og lange, dype kyss....

Hm... skummelt det da, når du må holde det skjult for partneren så er det veldig veldig nære utroskap.

Nå er det vel også sånn at menn flest ikke kliner med nye damer uten å ha et håp om å bli klådd litt på tissen.

Hm... skummelt det da, når du må holde det skjult for partneren så er det veldig veldig nære utroskap.

Nå er det vel også sånn at menn flest ikke kliner med nye damer uten å ha et håp om å bli klådd litt på tissen.

Jeg klår aldri fremmede menn på tissen. Det er et hakk lenger enn klining.

Dessuten bor jeg alene med unger, uten kjæreste, så utroskap er ikke mulig ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...