Gå til innhold

Har du vært utro noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ?

Tror det er ganske vanlig i min aldersgruppe i hvert fall at man kliner litt for moro skyld.

Jeg klina med andre når jeg var gift og samboer men det gjorde jo de også. Det betyr jo ingenting.

Men jeg er litt mer skeptisk til å kline med gifte menn nå. De tror jeg mener det alvorlig men det gjør jeg ikke så lenge de er gift.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• tiliti

7

• laguna1365380434

3

• Mia272

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har aldri vært utro mot mannen min. Vi har vært sammen i...6½ år, er det vel.

Jeg er nå 36 år. En gang, i et forhold jeg hadde da jeg var temmelig ung, rundt 20, så var jeg utro.

Det var aldri i mine tanker å lyve eller skjule det. Jeg fortalte det til kjæresten min, så snart jeg kunne. Jeg hadde så grusomt dårlig samvittighet at jeg var helt kvalm! Jeg husker at jeg ba han med på en restaurant, og forberedte meg på å si det. Rett før så steg kvalmen til slike høyder, at jeg måtte gå ut på dametoalettet, og der kastet jeg opp!!

Så gikk jeg tilbake til bordet, og fortalte han det. Jeg gjorde det slutt, fordi jeg visste at det aldri ville bli det samme etterpå og at siden JEG hadde vært utro, så var faren stor for at han ikke ville ta det så nøye senere om HAN ble fristet...

Også var jeg ganske forelsket i han andre da, som jeg var utro med:-) Han var forelsket i meg også, og satt bare og ventet på at jeg skulle "rydde opp i det gamle forholdet", for så å bli direkte sammen med han. Og det ble vi:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...