x-woman Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Vet ikke om noen her vet,men jeg spør likevel. Har noen erfaring med hva det koster med elektriker og rørlegger ved oppføring av et hus på rundt 160- 200 kvm ? Jeg tenker på ved nybygg! Noen som har erfaring? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Det er umulig å svare på, med mindre du beskriver rimelig nøyaktig hva du ønsker av det elektriske systemet. Sikkert noen som kan gi deg en upresis kanskje-circa-pris, men det vil være helt avhengig av den enkelte installasjonen. "...................." 0 Siter
Hårek1 Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det er umulig å svare på, med mindre du beskriver rimelig nøyaktig hva du ønsker av det elektriske systemet. Sikkert noen som kan gi deg en upresis kanskje-circa-pris, men det vil være helt avhengig av den enkelte installasjonen. "...................." ca10-20 % av husets pris. 0 Siter
x-woman Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Skrevet 4. oktober 2003 Det er umulig å svare på, med mindre du beskriver rimelig nøyaktig hva du ønsker av det elektriske systemet. Sikkert noen som kan gi deg en upresis kanskje-circa-pris, men det vil være helt avhengig av den enkelte installasjonen. "...................." Takk for svar. Jeg vet at det er vanskelig å beregne ut fra ingenting. Jeg tenkte mer på et vanlig system for husbankhus som går over tre etasjer. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om jeg skal bygge med en total leverandør eller om jeg skal ordne alt selv. Du vet , få inn anbud fra de ulike. Har nemlig byggmester selv.... Har du noe mer peiling? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.