Gjest tillit?? Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har opplevd å få ord forsøkt lagt i munnen på meg av barnevernet i en vurderingssak. Jeg har opplevd at barnevernet forsøkte å tillegge meg meninger jeg overhodet ikke har. Alt-i-alt ble jeg beskrevet som uskikket som forelder. Barnevernet var redd for at ikke engang min manns sosiale kompetanse og hyggelige vesen fullt ut kunne kompensere for dette. Jeg kan bevise at jeg ikke har sagt hva barnevernet skriver at jeg skal ha sagt/mener. Hva ville dere ha gjort i mitt sted? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Forlangt å fått ha med et vitne på alle samtaler kanskje? 0 Siter
org Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Har du mulighet til å bytte saksbehandler? 0 Siter
Gjest ikke nick nå Skrevet 3. oktober 2003 Skrevet 3. oktober 2003 Forlangt å fått ha med et vitne på alle samtaler kanskje? Evig eies kun det 'tapte'. 0 Siter
soleil Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg ville bedt om å få gå igjennom journalene og få rettet opp det jeg mente var feil. Be om å få ta opp på bånd samtalene dere har, eller ha med vitne. Dere kan også be om å få bytte saksbehandler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.