Gå til innhold

Å måtte spise sine ord....

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake skrev jeg at jeg ikke gikk i begravelser.

I dag fikk jeg vite at et menneske i min manns familie gikk bort. Ikke nær slektning, men allikevel..

Jeg føler faktisk for å gå i denne personens begravelse. Selvom hun ikke er tilstede så vil jeg vise henne respekt.... kanskje mest overfor familien hennes...

Jeg må visst 'spise mine ord' og revurdere endel ting i kveld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121869-%C3%A5-m%C3%A5tte-spise-sine-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Det er bare bra å forandre mening fra tid til annen..Bare teit å gå rundt å ha prinsipper en ikke føler for lenger, bare fordi..:o)

Personlig har jeg spist tonnevis av mine ord, noen ganger fordi jeg har forandret synspunkt, andre ganger fordi jeg bare er svær i kjeften og egentlig ikke vet hva jeg snakker om..

Gjest Stjernemor

Det er et godt tegn på at du er blitt voksen. Det er bare de dumme som aldri innrømmer en feil!

Når jeg selv tenker på alle 'jeg skal aldri.....' jeg bombastisk uttalte før jeg fyllt 30, så krymper jeg meg. Jeg har gjort ALT jeg ikke skulle!

Egentlig så har det lært meg å moderere mine uttalelser litt iallefall. Hvis jeg tar meg selv i å nevne noe jeg aldri skal, så retter jeg det gjerne med en gang til 'akkurat nå kan jeg ikke tenke meg....' eller noe slikt.

Det er da ENDA bra at en ikke står stille utviklingsmessig!Ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...