Gjest luppis Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Måtte bare dele det glade budskap: Jelly Belly beans har kommet til Norge,fant dem på Meny i dag. Svært så sofistikert nærbutikken har blitt mens jeg har vært bortreist..! Go`hælj! 0 Siter
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Æsj - skjønner ikke hva som er godt med de slimklæddene der. Hadde jeg bare kunne spist det hadde det vært håp om at jeg hadde sluttet å spise snop også. Men kos deg du !! 0 Siter
Gjest luppis Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Æsj - skjønner ikke hva som er godt med de slimklæddene der. Hadde jeg bare kunne spist det hadde det vært håp om at jeg hadde sluttet å spise snop også. Men kos deg du !! Næh?? Hva edde du sier?! Er jo kjempegodt jo Men smaken er vel som baken og det er jo enda bra. Forøvrig bør det aldri være et mål å slutte å spise godis ) *Tar en slimklump og smatter fornøyd* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.