Gjest salatmonsteret Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal ha noen venner på beøk i dag og har tenkt å lage en SCHÆÆÆÆÆR bolle med blandet salat, men jeg vil ha tilbehøret i egne skåler ved siden av, siden ikke liker alt. Jeg har tenkt på tunfisk, egg, kylling, reker... men hva mer? Hva med bønner og linser? Alle forslag mottas med stor takknemmelighet! :-) 0 Siter
teddi Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 skinke i biter, ost, fetaost, oliven?, pastarør/skruer, hmmmm...kommer ikke på noe mer i farta! mvh 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg liker godt rosiner i salat. Men så er jeg litt rar kanskje;o) Eplebiter i terninger er også godt 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Salatbønner er godt i ja. Fåes som hermetikk. Mais og ananas er slikt som NOEN liker. Og jeg bare MÅ har purre i en salat, ellers er det skikkelig nedtur! 0 Siter
favn Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Hummus, hvitløks/urtebrød, oliven, feta, skarp pølse (det finnes mange sorter hvis du går i mer 'gourmet'-butikker). 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Glemte å si at cashewnøtter er helt topp i salat. Særlig sammen med kylling. Og så alfalfaspirer sunt og godt. For spesielt interesserte går jeg ut ifra! 0 Siter
snilen Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Avocado er kjempegodt i salat! Med en dressing med balsamicoeddik og olivenolje til eksempel... 0 Siter
tiliti Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 tunfisk, skinke, kylling, purreløk, tomat, agurk, mais, oliven, hvitost, paprika. Oljedressing av sitron, olivenolje, hvitløk, havsalt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg fikk en nyyydelig salat engang. I salaten var det spaghettiskruer, nøtter (pinjekjerner?) og tørkede tomater. 0 Siter
Gjest nassejenta Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 krutonger med hvitløk men kanskje litt sent nå? 0 Siter
Gjest noe godt Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Baconbiter/skinkebiter/broccoli/blomkål/pasta/tun.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.