soleil Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Liker best thrillere, men action, komedie, grøsser eller andre genrer er også interessant! Vet det har blitt diskutert her mye før, men siden søke-funksjonen ikke funker så spør jeg på nytt! Håper på en bra filmkveld, hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har leid The Hours i dag med Nicole Kidman i dag men det er kanskje ikke din type film. 0 Siter
soleil Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har leid The Hours i dag med Nicole Kidman i dag men det er kanskje ikke din type film. Det var da jeg leste at du skulle se film at jeg ble inspirert! Skal lese litt om den og sjekke om det er no' tess 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det var da jeg leste at du skulle se film at jeg ble inspirert! Skal lese litt om den og sjekke om det er no' tess Ikke glem sjokoladeposen da, den er halve kosen hvis du har lyst på sjokolade. Og det har jeg og venter på at minstemannen sover...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Det var da jeg leste at du skulle se film at jeg ble inspirert! Skal lese litt om den og sjekke om det er no' tess Den var veldig tess etter min mening. Jeg har ståpels enda. 0 Siter
soleil Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Skrevet 5. oktober 2003 Den var veldig tess etter min mening. Jeg har ståpels enda. Da blir det kanskje søndagsfilmen her i huset! Fant nemlig ut at vi skulle ut en tur isteden for! Ellers har jeg også fått tips om Mulholland drive. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Da blir det kanskje søndagsfilmen her i huset! Fant nemlig ut at vi skulle ut en tur isteden for! Ellers har jeg også fått tips om Mulholland drive. Ellers går Traffic på TV i kveld! Absolutt verdt å få med seg for den som ikke har sett den før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.