Gjest forelsket ja Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg skal be ut en litt eldre gutt på date. Jeg kjenner ham ikke så godt, men vil gjerne komme nærmere innpå ham. Kino eller middag er liksom ikke helt det jeg har lyst til. Begge bor i Oslo-området. Er det noe litt mer gøy vi kan gjøre uten at det blir for "spesielt"? Som sagt kjenner vi hverandre ikke særlig godt, så jeg vil ikke virke for voldsom heller. Noen gode forslag? Mottas med takk.. Gjerne noe som sjarmerer ham i senk! 0 Siter
Fane Skrevet 4. oktober 2003 Skrevet 4. oktober 2003 minigolf på ekeberg, Ridetur i Maridalen, Tekniskmuseum eller megazone. Litt annerledes men om det sjarmerer han i senk tviler jeg vel på 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Teater, kanskje? Litt mer engasjerende enn en kino? Ellers kan det kanskje være litt kjekt og lettere å flørte over et biljardbord? Eller squash? Eller ta T-banen eller toget litt opp i fjellheiemen og se på høstens drakt? Lykke til! mvh 0 Siter
favn Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Vet ikke om dette er for 'spesielt', men hva med en svømmetur i svømmehall og så kafe og litt mat etterpå? 0 Siter
Grip Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Vet ikke om dette er for 'spesielt', men hva med en svømmetur i svømmehall og så kafe og litt mat etterpå? Man må vel først innom badstua en tur? 0 Siter
favn Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Man må vel først innom badstua en tur? Ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.