Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Man må kunne gradere reaksjonen mot de to kyllingene. Direkte voldelig overfall (Carew) må få en annen reaksjon enn de provokasjonene Riise serverte.

For øvrig handler det sikkert om stil, eller mangel på sådan. Det blir ingen klasse over å henge gullkjeder på en sildefisker, ei heller på Carew. Problemet med dette er slike personer dessverre sjelden har rygg til å bære slik materiell rikdom. Livsstilen eskalerer til det abnorme og det går ut over ytelsen i yrket, i dette tilfellet fotball.

Jeg frykter vi vil se det samme med Røkke. En sailorboy med slik plutselig rikdom vil få problemer. Easy come, easy go.

For øvrig synes jeg Carew er en oppskrytt spiller som heller burde holdt seg i Vålerenga eller Lørenskog eller innover der. Det er noe homofilt over løpesettet hans.

Du har rett i at han har et homofilt løpesett, men har er da jaggu den eneste med toppfart på landslaget også? Ronny er jo alltid skadet. Det å kline til et motspiller er et ganske vanlig fenomen i forballverdenen og minner om et sundt temperament. Jeg hadde også slått om denne rødtoppen gikk å spyttet forran beina mine.

Jeg synes i det hele tatt tatt de pertentelige forventningene er en smule overdrevene tatt i betraktning at fyren er en forvokst snørrunge. Det er heller ikke noe nytt at snørrunger furter litt. Det er imidlertid typisk norsk, det vil i denne sammenhengen si typisk drillosk og sembsk å opptre hårsårt når en fyr bryter med de kollektive prinsippene som råder i den forpult kjedelige landslagsleieren.

Jeg anbefalte forøvrig fattern å kjøpe subaru forrester. Kommentarer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739787
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett i at han har et homofilt løpesett, men har er da jaggu den eneste med toppfart på landslaget også? Ronny er jo alltid skadet. Det å kline til et motspiller er et ganske vanlig fenomen i forballverdenen og minner om et sundt temperament. Jeg hadde også slått om denne rødtoppen gikk å spyttet forran beina mine.

Jeg synes i det hele tatt tatt de pertentelige forventningene er en smule overdrevene tatt i betraktning at fyren er en forvokst snørrunge. Det er heller ikke noe nytt at snørrunger furter litt. Det er imidlertid typisk norsk, det vil i denne sammenhengen si typisk drillosk og sembsk å opptre hårsårt når en fyr bryter med de kollektive prinsippene som råder i den forpult kjedelige landslagsleieren.

Jeg anbefalte forøvrig fattern å kjøpe subaru forrester. Kommentarer?

Forester er en bil jeg har hørt mye om, men har et perifert forhold til. Jeg mener å huske noen gode kritikker og generelt sett er jo Subaru kvalitet og skikkelig vare. Jeg forutsetter at det foreligger behov for firehjuls-trekk.

Jeg er at prisen ligger rundt 300 for de rimeligste, men at man får dem godt over 400 også. Men man anbefaler vel ikke de dyreste til sitt opphav, vil jeg tro. Man har jo arven å tenke på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739842
Del på andre sider

Jeg mener at noen av Grips innlegg burde vært pensum på ex.phil - innen vitenskapsfilosofien. Han demostrerer så glimrende hvordan fordommer kan gjøre blind...*s*

Jeg synes å huske at noen også tidligere ønsket å bruke mine skriverier i ex.phil. sammenheng.

Jeg gjentar at jeg setter stor pris på en mulighet til å bidra i forskning og utdanning.

Husk bare å oppgi kilde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739844
Del på andre sider

Forester er en bil jeg har hørt mye om, men har et perifert forhold til. Jeg mener å huske noen gode kritikker og generelt sett er jo Subaru kvalitet og skikkelig vare. Jeg forutsetter at det foreligger behov for firehjuls-trekk.

Jeg er at prisen ligger rundt 300 for de rimeligste, men at man får dem godt over 400 også. Men man anbefaler vel ikke de dyreste til sitt opphav, vil jeg tro. Man har jo arven å tenke på.

Min bil er bra! Den er romslig og... blå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739852
Del på andre sider

Min bil er bra! Den er romslig og... blå.

Jeg er jo en moderne person som tar likestilling og likeverd (eller hva det heter) mellom kjønnene som en selvfølge.

Men et par ting vil alltid være forskjellig; Det vi har mellom beina og interessen for biler.

Jeg tror vi får slå oss til ro med at slik er det, og at forholdet mellom mann og maskin alltid vil forbli en maskulin greie. Det finnes selvsagt unntak, men sånn stort sett altså..

Skjønner, kjære?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739859
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo en moderne person som tar likestilling og likeverd (eller hva det heter) mellom kjønnene som en selvfølge.

Men et par ting vil alltid være forskjellig; Det vi har mellom beina og interessen for biler.

Jeg tror vi får slå oss til ro med at slik er det, og at forholdet mellom mann og maskin alltid vil forbli en maskulin greie. Det finnes selvsagt unntak, men sånn stort sett altså..

Skjønner, kjære?

Ingen innsigelser.

Men faktisk, et vennepar skulle flytte langt i Norge, det hastet og de trengte en billig bil. I en bilforretning, helt, helt innerst, fikk selgeren følgende spørsmål av mannen (ja, tenk): 'Hva koster den røde der?'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121958-carew-saken/page/2/#findComment-739864
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...