Gå til innhold

Hvor finner jeg ut hvem jeg har som fastlege på nettet? u/t

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Sakset fra

http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=fastlege

"Hvordan bytter jeg fastlege?

Når du ønsker å bytte fastlege, kan du gå fram på en av følgende måter:

Du kan ringe fastlegekontoret i fylket ditt på telefon 810 59 500. Fastlegekontoret kan fortelle deg hvilke fastleger som har ledig kapasitet på listen sin, og sette deg på listen til den fastlegen du ønsker deg.

Du kan skrive ut blankett for fastlegeordningen. Blanketten sender du til fastlegekontoret i fylket ditt. Du kan også få blanketten ved å henvende deg til fastlegekontoret, trygdekontoret, kommunen og de fleste legekontorer.

Byttet gjelder fra den første i påfølgende måned. Du vil få et brev som bekrefter at du er tildelt fastlegen du har valgt. Du får melding dersom denne fastlegen har full liste. Det kan være lurt å skaffe seg oversikt over hvilke leger som har ledig kapasitet før du sender inn blanketten."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...