Gå til innhold

Hvor kan jeg teste IQèn min?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Tusen takk for rådet, men hadde nå bare tenkt meg en test for morsomhet jeg. Har ikke lyst å bruke penger hos en psykolog av den grunn.... Kanskje du ikke forstod spørmålet mitt, trenger kanskje en IQ test du også...

*smiler overbærende*

Har testet med resultatet godt over middels.

Tusen takk for rådet, men hadde nå bare tenkt meg en test for morsomhet jeg. Har ikke lyst å bruke penger hos en psykolog av den grunn.... Kanskje du ikke forstod spørmålet mitt, trenger kanskje en IQ test du også...

Du virker litt frekk.. Kanskje burde du teste eq'en din også?

Hvis du er intelligent så kan du sikkert søke på nettet etter iq-test selv

Du vil da få mange treff.

Sjekk feks. http://www.mensa.no/

Annonse

Gjest over gjennomsnittet

Tro meg, det første du får bruk for etter testen er en psykolog. Testene er kanskje morsomme, men resulatet er det sjeldent.

Gjest miaklue

Du virker litt frekk.. Kanskje burde du teste eq'en din også?

Hvis du er intelligent så kan du sikkert søke på nettet etter iq-test selv

Du vil da få mange treff.

Sjekk feks. http://www.mensa.no/

Synes bare at "ikke undertegnet" virket litt blærete jeg, men kanskje tar jeg helt feil. Kanskje det betyr dårlig IQ. Selvfølgelig kunne jeg ha søkt på nettet selv, men det er jo så lettvint å spørre ander DOLere. Det er jo derfor DOL er her for å spørre andre, ellers hadde jeg velikke spurt.

Synes bare at "ikke undertegnet" virket litt blærete jeg, men kanskje tar jeg helt feil. Kanskje det betyr dårlig IQ. Selvfølgelig kunne jeg ha søkt på nettet selv, men det er jo så lettvint å spørre ander DOLere. Det er jo derfor DOL er her for å spørre andre, ellers hadde jeg velikke spurt.

I dagens informasjonssamfunn så syns jeg det kan være et tegn på praktisk intelligens at en klarer å finne fram til riktig informasjon raskt.

Det er flere måter å løse det på. Det raskeste er som regel å søke selv.

Gjest ikke undertegnet

Pussig at du nevnte psykolog til meg da??? siden du selv har tatt testen....Men men noen liker og vite at IQ er på topp.

Jeg kjenner ikke hverken deg eller har lest noen innlegg fra deg før. Ettersom jeg ikke har hatt tid til å drikke morgenkaffen min enda, kan jeg godt gi deg svar ;-)

Du spør i hovedinnlegget et svært kort spørsmål som følger:

Gjerne flere tester....

Jeg svarer like kort:

Kontakt en psykolog.

I neste innlegge forteller du at det er ’tester for morsomhet’, noe jeg ikke kunne lese utifra det første spørsmålet. Så spør du ’Kanskje du ikke forstod spørmålet mitt’.

Les gjerne ditt eget hovedinnlegg og se godt ettter om du kan oppfatte at du kun ønsker ’tester for morsomhet’ (?)

Mener du det er normal høflighet å skrive: ”trenger kanskje en IQ test du også...”?

Hva annet kan jeg svare deg enn dette:

*smiler overbærende*

Og ettersom du lurer på om jeg kanskje trenger en iq-test, så svarer jeg deg:

Lengre ned skriver du (ikke til meg):

I ditt neste innlegg skriver du:

Pussig at du nevnte psykolog til meg da??? siden du selv har tatt testen....Men men noen liker og vite at IQ er på topp.

Jeg henviste høflig til hvor du kunne få tatt flere tester fordi jeg vet at psykologer utfører denne tjenesten. Jeg tok iq-test sammen med mange andre tester som et ledd i utredning etter en skade, ikke fordi jeg føler noe behov for å vite hvor nivået for min iq ligger.

Ha en fortsatt fin dag du også.

:-)

Gjest miaklue

Jeg kjenner ikke hverken deg eller har lest noen innlegg fra deg før. Ettersom jeg ikke har hatt tid til å drikke morgenkaffen min enda, kan jeg godt gi deg svar ;-)

Du spør i hovedinnlegget et svært kort spørsmål som følger:

Gjerne flere tester....

Jeg svarer like kort:

Kontakt en psykolog.

I neste innlegge forteller du at det er ’tester for morsomhet’, noe jeg ikke kunne lese utifra det første spørsmålet. Så spør du ’Kanskje du ikke forstod spørmålet mitt’.

Les gjerne ditt eget hovedinnlegg og se godt ettter om du kan oppfatte at du kun ønsker ’tester for morsomhet’ (?)

Mener du det er normal høflighet å skrive: ”trenger kanskje en IQ test du også...”?

Hva annet kan jeg svare deg enn dette:

*smiler overbærende*

Og ettersom du lurer på om jeg kanskje trenger en iq-test, så svarer jeg deg:

Lengre ned skriver du (ikke til meg):

I ditt neste innlegg skriver du:

Jeg henviste høflig til hvor du kunne få tatt flere tester fordi jeg vet at psykologer utfører denne tjenesten. Jeg tok iq-test sammen med mange andre tester som et ledd i utredning etter en skade, ikke fordi jeg føler noe behov for å vite hvor nivået for min iq ligger.

Ha en fortsatt fin dag du også.

:-)

Tusen takk, føler meg priviligert siden du har brukt så mye tid på meg... Ha en fortsatt fin dag du også (0;

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...