Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Jeg ønsker noen flotte bilder som bakgrunn på mailen min. Fant et par som jeg er fornøyd med, menhusker ikke hvor. Noen som har en link? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 www.google.com - images/bilder (bildesøk) 0 Siter
molli Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Ikke at det har noe med saken å gjøre egentlig, men...vet du hvor UTROLIG irriterende og "masete" det er for øynene å lese tekst som er OPPÅ et bakgrunnsbilde? Det er skikkelig slitsomt og kaotisk å lese. Jeg kan ikke fordra det når folk sender mailer som ser ut som et malerskrin. Så skal man sitte der og prøve å skjelne bokstavene og få en mening ut av mailen samtidig... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. oktober 2003 Skrevet 5. oktober 2003 Ikke at det har noe med saken å gjøre egentlig, men...vet du hvor UTROLIG irriterende og "masete" det er for øynene å lese tekst som er OPPÅ et bakgrunnsbilde? Det er skikkelig slitsomt og kaotisk å lese. Jeg kan ikke fordra det når folk sender mailer som ser ut som et malerskrin. Så skal man sitte der og prøve å skjelne bokstavene og få en mening ut av mailen samtidig... Jeg duser de ned med Adobe Potoshopper. Da blir det ikke slitsomt å lese. Sterkt mønstret bakgrunn bruker jeg også bare ved korte meldinger. Så jeg kommer ikke til å plage livet av noen! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Ikke bruk Monet, da. Huff, det er de mest "misbrukte" bildene gjennom historien :-) "................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.