Gjest Suzie Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg er lei av å bruke 500 kr for å klippe 2 cm hår hos frisøren. Hvor kan jeg kjøpe hårsaks? Er klar for å gyve løs på meg selv. Håper på svar Mvh 0 Siter
Gjest Suzie Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 På Vita Tusen takk Dorthe :-) Løper og kjøper.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Tusen takk Dorthe :-) Løper og kjøper.... Klipper du meg et tak også ) 0 Siter
Gjest Suzie Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Klipper du meg et tak også ) Gjerne, hvis du tør da, er ikke helt trent. Har selv hår med superfall, så man må klippe rimelig sikkasakk for å se det blir skjevt. (ville ikke tatt sjansen var jeg deg 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Gjerne, hvis du tør da, er ikke helt trent. Har selv hår med superfall, så man må klippe rimelig sikkasakk for å se det blir skjevt. (ville ikke tatt sjansen var jeg deg Ble faktisk så inspirert av innlegget om saksa at jeg gikk til frisøren idag og klipte meg kort. Det føles mye bedre ) 0 Siter
Gjest Suzie Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Ble faktisk så inspirert av innlegget om saksa at jeg gikk til frisøren idag og klipte meg kort. Det føles mye bedre ) Så kult, grattis! Fristet til det inneimellom, men har hatt langt hår de siste 10 årene, nesten så det blir en integrert del av personligheten. Er nok erkekonservativ i bånn til tross for mitt anarkistiske skinn.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.