Gjest Pricilla Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 HVIS man er gravid, kan man ta CT-undersøkelse av magen da, eller er det skadelig for fosteret? Er vel røngten... eller? Aldri gjort det før, så er litt grønn. Vet du? : ) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 CT-undersøkelse av gravide gjøres kun på svært strenge indikasjoner. (Ja, det er røntgenstråling) 0 Siter
serendipity Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Nå ble jeg i overkant nysgjerrig...Er du gravid??????? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Nå ble jeg i overkant nysgjerrig...Er du gravid??????? Nei, men skal forhåpentligvis bli det i nærmeste framtid! ; ) Eggløsning til helga, og er veeeeeeldig utålmodig! : ) 0 Siter
serendipity Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Nei, men skal forhåpentligvis bli det i nærmeste framtid! ; ) Eggløsning til helga, og er veeeeeeldig utålmodig! : ) Så dere er "igang" da???? ;-) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Så dere er "igang" da???? ;-) har ikke begynt i praksis ennå da.. bare øvde litt i helga! hehe... Har eggløsning til helga som komemr, og hadde tenkt å begynne da, men det spørs det da.. Siden ejg skal ta denne CTn senere i mnd.... 0 Siter
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 CT er mye sterkere enn røntgenstråler... jeg fikk ikke lov å ta det da jeg var sytten, da de var redd jeg skulle bli steril ellerno, tok det visst helst på eldre, og gjerne de som allerede hadde fått barn ellenro. Vet ikke om det er mulig å ta MR isteden? Det er jo magnetstråling. Mulig du ikke ser helt det samme da, og at det er mye dyrere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.