Gå til innhold

Fryseskap! Hvilket anbefaler du? + energiklasser

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe fryseskap, og i den forbindelse gjør jeg litt "research" på forhånd på nettet.

Men jeg har lyst å spørre "kundene" direkte også:-)

Hvilket ville du anbefale (merke og type) og hvorfor? Hva tar du hensyn til?

Diverse fryseskap er sett på og vurdert på nett. Slik jeg forstår det, er energiklassene oppdelt i f.eks. A, B og C.

A bruker mest strøm, og C minst. B er sånn passe, midt på treet mht strømforbruk.

Er dette rett?

Jeg finner mange skap, men veldig mange er i energiklasse A. Det overrasker meg. Har funnet et par fine i e.kl.B, men kun ett eneste fra Wilfa i klasse C.

Hva kommer det av?

Fortsetter under...

Gjest Ellieot from Denver

Jeg har et kombiskap Gram som jeg er veldig fornøyd med. Husker at jeg kjøpte det fordi det hadde større voluminnhold enn de fleste andre. Jeg er veldig fornøyd, bortsett fra at kjøleskap kan renne litt og bli litt våt på en hylle. Men det er nå skal vi se...tipper 8 år ihvertfall. Jeg hadde ikke nølt med å kjøpe Gram igjen ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...