Gå til innhold

til jenter/vondt å ligge om natten, ett år siden fødsel.

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar

Når jeg legger meg har jeg vondt i siden/bekkenet(?). Den ene siden er bedre å ligge på enn den andre. Jeg fødte første gang for tre år siden, og etter det hadde jeg veldig vondt for å sitte/stå osv. Satt på plaststol i dusjen i noen måneder etter fødselen, trodde det var normalt. Jeg har siden hatt vondt når jeg ligger på sidene. For ett år siden fødte jeg igjen, og ble overrasket da jeg kunne stå i dusjen, og ikke hadde SÅ vondt da jeg gikk.... Jeg har faktisk våknet om natten pga at det er vondt. Nenvte det for legen en gang; han mente det kunne være stress (?). Vet dere om det går bort en gang? Jeg føler meg også sliten (i siden/bekkenet?).

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale å gå til fysioterapeut.

Jeg går til behandling for bekkenløsning for øyeblikket. Fysioterapeuten har nylig gått på kurs hos en som har forsket på bekkenløsningsproblemer. De har kommet frem til et treningsopplegg som de har gode erfaringer med. Kvinner som har hatt problemer i flere år har blitt bra igjen med dette treningsopplegget.

Gjest bigmama37

Hei,

Prøv en pute mellom bena som en annen skriver, det har hjulpet meg også.

Jeg har faktisk også merket at stress og uro i livet gir meg vondt i bekkenet, så det er ikke helt på jordet det legen nevner.

Lykke til iallfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...