angeleena1365380364 Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 hva som er prisen på og ta seg en dukkert nå til dags? har planer om å begynne å svømme et par ganger i uka? 0 Siter
dolianer Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Da bør du kjøpe deg et klippekort eller halvårskort eller noe. Ellers kan det bli fryktelig dyrt. Jeg vet ikke helt prisen for kort, men du kan jo bare ringe dem å spørre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Søk på Tøyenbadet i google ga denne lenken: http://www.birkelunden.no/offtjen/toyenbad.html Her har du alt du trenger å vite. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 60 kr for enkelt billett - 2000 for 50 klipp http://www.friluftsetaten.oslo.kommune.no/default.asp?page=/Bading/Toyen-bad 0 Siter
angeleena1365380364 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Skrevet 6. oktober 2003 Da bør du kjøpe deg et klippekort eller halvårskort eller noe. Ellers kan det bli fryktelig dyrt. Jeg vet ikke helt prisen for kort, men du kan jo bare ringe dem å spørre. takker for svar..Hadde ingen anelse om at det var SÅ dyrt!! trodde dette skulle bli billig mosjon jeg...ja,ja 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 takker for svar..Hadde ingen anelse om at det var SÅ dyrt!! trodde dette skulle bli billig mosjon jeg...ja,ja I forhold til Pirbadet i Trondheim er det råbillig. Hvis jeg og ungene som begge er over 3 år nå går dit så koster det 215,- tilsammen... + 2-3 tiere til dørene på garderobeskapene (de får vi jo tilbake etterpå da!). Dette er hverdagspriser, skal vi i helgen koster det 250,- tilsammen. Greit nok at det er råherlig å være der, men det kunne godt kostet litt mindre da, har ikke råd til å dra dit hver helg liksom! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 I forhold til Pirbadet i Trondheim er det råbillig. Hvis jeg og ungene som begge er over 3 år nå går dit så koster det 215,- tilsammen... + 2-3 tiere til dørene på garderobeskapene (de får vi jo tilbake etterpå da!). Dette er hverdagspriser, skal vi i helgen koster det 250,- tilsammen. Greit nok at det er råherlig å være der, men det kunne godt kostet litt mindre da, har ikke råd til å dra dit hver helg liksom! Det er tiere på garderobeskapene på tøyenbadet også. Dessuten er det skikkelig nedslitt og kaldt vann. 0 Siter
soleil Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 takker for svar..Hadde ingen anelse om at det var SÅ dyrt!! trodde dette skulle bli billig mosjon jeg...ja,ja Hvis du er student er det rimeligere, mener jeg å huske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.