Gå til innhold

Muslimsk "ytringsfrihet"...

Anbefalte innlegg

..slik vi kjenner den fra f.eks Saudi-Arabia, Pakistan og Iran har gjort sitt inntog i Oslo: http://www.dagbladet.no/kultur/2003/10/07/380337.html

"Fint" at vi får en forsmak på fremtidens Oslo, når muslimer vil være i flertall om noen få generasjoner. Vi som er daue da skal være glad til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122222-muslimsk-ytringsfrihet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike personer burde enten umiddelbart sendes ut av landet eller bures inne til de kan dokumentere at de har lært seg å leve etter norske lover og regler.

Jeg er heller ikke enig i alt som står i avisa, men å samle en gjeng venner å banke opp journalisten (eller enda verre, en med samme navn) har aldri falt meg inn.

Men de er jo slik en kulturberikelse at en skal vel ikke klage.....

Hvorfor slås det ikke ned på slik?

En kan jo ikke si eller gjøre noe som kan bli oppfattet negativt av muslimer, ellers risikerer enn både juling og knivstikk.

Dette er særs alvorlege hendingar. Skaden er i seg sjølv kanskje avgrensa (nokre blåmerke), men angrepet sender klåre signal om kva voldsfikserte muslimar krev av norske pressefolk...og kva konsekvensar det har om dei ikkje skjønar alvoret.

Det er ikkje vanskeleg å tenkje seg at slike angrep spreier frykt hjå journalistar som også må ta omsyn til eiga helse og familie og heim. Då er det lett å heller late sake ligge. Det kritiske, utfordrande og frie ord er taparen.

Vi er i ferd med å få smake fruktene av ein innvandringspolitikk utan kontroll.

Jepp, her ser vi fragmenter av denne «kulturberikelsen» som den altruiske bandittismen skal tvangsfore oss med.

Det var da enda godt at ikke Torgersen forsvarte seg, for da ville han jo blitt siktet etter paragraf 135 a også, og kanskje paragraf 229 for legemsbeskadigelse, om han skulle være så uheldig å forårsake en blåveis på en av disse voldsapene.

Hvis da ikke en samling «onkler» av disse pøblene hadde skjært strupen over på ham først da, hevn og «ære» er jo holdt høyt i hevd av disse «samfunnets berikelse».

Fy fan!

Vet du at det aldri har vært samlet flere muslimer i Norge på en plass noensinne enn for drøyt ti år siden, nemlig i protestmasjen mot Salman Rusdie. Synset av rasende pakistanere som reiv i filler motdemonstrantenes plakater med påskriften "Ja til ytringsfrihet" har brent seg fast hos meg.

Selv om muslimer har en tendens til å sloss som bikkjer seg i mellom er det forbausende hvilket samhold som utvises når de kjemper for sin felles sak: Nemlig kampen mot grunnlaget for det siviliserte samfunn, friheten til å skrive og mene.

Vet du at det aldri har vært samlet flere muslimer i Norge på en plass noensinne enn for drøyt ti år siden, nemlig i protestmasjen mot Salman Rusdie. Synset av rasende pakistanere som reiv i filler motdemonstrantenes plakater med påskriften "Ja til ytringsfrihet" har brent seg fast hos meg.

Selv om muslimer har en tendens til å sloss som bikkjer seg i mellom er det forbausende hvilket samhold som utvises når de kjemper for sin felles sak: Nemlig kampen mot grunnlaget for det siviliserte samfunn, friheten til å skrive og mene.

.

Annonse

Den arabisk-islamistiske psyken er som følger; jeg mot mine brødre, og jeg og mine brødre mot mine fettere, og jeg, fetterene og brødrene mine mot resten av verden.

Og når de alle er Allahs vernepliktige, så kan en jo bare tenke seg hvordan det skal bli om disse får noe å si.

Meeeeeeeeeeen, det er jo ikke politisk korrekt å påpeke dette, da. Da kommer psykopat-adelen med pekefingeren og stempler deg som minoritetsfiendtlig undertrykker, rasist og fascist(!)

Snakk om å stikke fingern i ræva og sette seg på egen hånd.

Man kan ikke si noe om innvandrere i dette landet utan at man får slengt "rasist" etter seg....

Jeg er ikke rasist, jeg liker dem på lik linje med andre norker, noen norker liker jeg ikke andre liker jeg noen HATER jeg osv... samme med innvandrererne, men man kan ikke si de gjør så veldig mye for å kunne snu på tingene slik de er idag, de fortsetter med vold, umotivert vold spør du meg!

Norge er snart muslimsk de er jo fler en oss snart!

Den arabisk-islamistiske psyken er som følger; jeg mot mine brødre, og jeg og mine brødre mot mine fettere, og jeg, fetterene og brødrene mine mot resten av verden.

Og når de alle er Allahs vernepliktige, så kan en jo bare tenke seg hvordan det skal bli om disse får noe å si.

Meeeeeeeeeeen, det er jo ikke politisk korrekt å påpeke dette, da. Da kommer psykopat-adelen med pekefingeren og stempler deg som minoritetsfiendtlig undertrykker, rasist og fascist(!)

Snakk om å stikke fingern i ræva og sette seg på egen hånd.

Nåja...nå er jeg hverken psykopat eller noen forkjemper for noen av "sidene". Men slik du og andre her uttrykker det så er det helt klart at mange vil reagere, og ikke bare folk som er fanatiske antirassister.

Det er mye riktig i det du sier, og de rene målbare fakta er det jo ingen vits i å diskutere - de er det de er.

Men måten du pleier å ture frem i diskusjoner her får meg til å tvile på om intellektet ditt er i stand til å påse at du blir tatt seriøst av noen andre enn Myrvold-valper.

"...................."

Nåja...nå er jeg hverken psykopat eller noen forkjemper for noen av "sidene". Men slik du og andre her uttrykker det så er det helt klart at mange vil reagere, og ikke bare folk som er fanatiske antirassister.

Det er mye riktig i det du sier, og de rene målbare fakta er det jo ingen vits i å diskutere - de er det de er.

Men måten du pleier å ture frem i diskusjoner her får meg til å tvile på om intellektet ditt er i stand til å påse at du blir tatt seriøst av noen andre enn Myrvold-valper.

"...................."

Kahn har en svært frisk og underholdende yttrykksform. Sikkert litt for frisk for enkelte..

Men hvis vi konsentrerer oss om essensen, nemlig det faktum at Islam er grunnleggende antidemokratisk og Norge som nasjon grunnlagt på demokratiske prinsipper, så sier det seg selv at vi står ovenfor uoverstigelige problemer i fremtidens Oslo.

"...................."

«-Men måten du pleier å ture frem i diskusjoner her får meg til å tvile på om intellektet ditt er i stand til å påse at du blir tatt seriøst av noen andre enn Myrvold-valper.-»

Spiller ingen rolle for meg om valpene dine leser hva jeg skriver, ei heller om jeg blir tatt seriøst av gjennomsnitts dole-Doffen eller dole-Dolly.

Du får nok bare leve med at jeg ikke er så forbaska politisk korrekt, og heller sørge for at du selv har knivskarpe presser i pysjen og drikker te med strak lillefinger.

Det er plass til oss begge her.

«-Men måten du pleier å ture frem i diskusjoner her får meg til å tvile på om intellektet ditt er i stand til å påse at du blir tatt seriøst av noen andre enn Myrvold-valper.-»

Spiller ingen rolle for meg om valpene dine leser hva jeg skriver, ei heller om jeg blir tatt seriøst av gjennomsnitts dole-Doffen eller dole-Dolly.

Du får nok bare leve med at jeg ikke er så forbaska politisk korrekt, og heller sørge for at du selv har knivskarpe presser i pysjen og drikker te med strak lillefinger.

Det er plass til oss begge her.

Heh-heh...faktisk litt underholdende, gitt :-)

Politisk korrekthet gir jeg faen i - men jeg kan jo ikke unngå å legge merke til at du ordlegger deg som en fra Bøffelberget. Det provoserer ikke meg, men akkurat som med en viss annen her så risikerer du at du ikke blir tatt seriøst på det du sier når du ikke evner å ordlegge deg med et snev av folkeskikk.

"....................."

Heh-heh...faktisk litt underholdende, gitt :-)

Politisk korrekthet gir jeg faen i - men jeg kan jo ikke unngå å legge merke til at du ordlegger deg som en fra Bøffelberget. Det provoserer ikke meg, men akkurat som med en viss annen her så risikerer du at du ikke blir tatt seriøst på det du sier når du ikke evner å ordlegge deg med et snev av folkeskikk.

"....................."

Mr Prozak, jeg har laaaaaaaaaang fartstid på Internett, og mye av denne tiden er kastet bort på DOL. Noe av det første jeg lærte var at folkeskikk er overvurdert.

Etterhvert som DOL ikke synes å by på noe spennende, annet enn å lure på om du ble slettet eller utestengt, så søkte jeg heller til andre nettsteder. Jeg fant snart ut at det eneste som skiller DOL fra resten av gjørma er web-design og størrelsen på administrasjonen.

Folk flest er bøller når de kan komme unna med det, og hvem fan bryr seg vel om en blir tatt «seriøst» på DOL???

En av de mest «seriøse komikerne» vi har, Otto Jespersen, kan kalle ordføreren i Os for en hakeløs pedofil, brenne nasjonalsymboler og i det hele tatt oppføre seg som en rasshøl i beste sendetid på TV - og folk jubler - og eter møkka hans rå.

Skulle ubetydelige lille jeg bekymre meg når jeg leverer en liten verbal kinaputt i ny og ne?

En bli'kke hørt hvis en bare synger i dusjen, serru.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...