Gjest saksofon Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Skal kjøpe hvitvin, men vet ikke hvilken. Helst litt søt. Noen som kan anbefale en som er brukbar? 0 Siter
snilen Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Green Label eksempel. alt som er riesling vin er litt søtt, og ikke så dyrt heller. tysk. 0 Siter
favn Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Søte hvitviner er pjuk. En hvitvin skal være knusk tørr. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg liker også litt søte viner.. Da er Reiler vom Heisen stein veldig god, billig og. Er en liten djevel på etiketten. Den liker de fleste, hatt den påfester osv. Den er ikke for søt.. Jeg liker også "Madonna", den er litt søtere. Noen synes den blir for søt igjen (er ikke sukkerklin altså, men mange mener viner ikke skal være søte). Hadde gått for den første jeg skrev, koster 69 tror jeg.. Den åes også i treliter. 0 Siter
chanti Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Rhine Lady synest jeg er veldig god , både til mat og tipp å slurke litt på . 0 Siter
punkyB Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Søte hvitviner er pjuk. En hvitvin skal være knusk tørr. Enig - søte viner smaker pjuk - dessertviner smaker dobbeltpjuk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.