Gå til innhold

blondine - farge håret brunt?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke lenger blondine?

Jeg er fra naturens side mørkeblond og med lys hud. For tiden har jeg lyseblondt hår som er farget.

Siden det er høst, fikk jeg lyst på en litt annen farge, nemlig brun. Men jeg er usikker på om dette kommer til å passe meg?

Jeg skal uansett snart til frisøren og spørre der, men er det noen her som har samme hud/hår-type som meg og erfaring med å farge håret? Ønsker en kald farge uten rødtoner, da jeg lett rødmer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122256-blondine-farge-h%C3%A5ret-brunt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har lyst hår, må du passe på å ikke farge håret for mørkt, da dette kan få ansiktet til å virke blekt. Var jeg deg, ville jeg saktset på en lysebrun farge, som også vil få huden til å gløde mer.

Ps! Jeg er også plaget endel med å rødme. Mitt tips til deg vil være å ta på litt (_litt_) fint pudder for så å markere kinnben med rouge av itt mørkere farge. Det vil da ikke synes like godt når du rødmer.

:-)

Gjest girlie21

jeg har farget håret brunt, og er veldig fornøyd med det. Litt sjokk til å begynne med, for håret mitt var så bleket av sola da jeg gjorde det. Jeg fikk en sjokoladebrun farge og en god del lyse striper.. Men frisøren ser sikkert hva du kler. Har du veldig lyse øyenbryn for eksempel, kan det jo bli litt rart.. Kan jo alltids farge de også, da..

Annonse

Kizza1365380506

Det har jo veldig mye å si hvilken farge du velger, hvilken øyefarge har du. Dersom du har blå eller grønne øyne kan du satse på en kald farge. Har du brune bør du satse på en varm. Start ikke for mørkt i allefall, eller ta noen lyse striper i det mørke det er også fint synes jeg.

Mvh

Gjest papirtiger

Det vises så godt når håret er farget mørkt på oss blondiner.

For blek hud, og for lys inne ved hårrøttene. Det ser du på mange meters avstand på noen.

Ikke gjør det, gjør heller det beste ut av å være blondine!

Hehe, i motsetningen til musegrått ettervekst på blondiner, det legger man ikke merke til engang ;)

Clue1365380406

Hehe, i motsetningen til musegrått ettervekst på blondiner, det legger man ikke merke til engang ;)

Jo, så klart....men det gjelder å passe på, he he.

Farge etterveksten en gang i mnd f.eks.

Poenget er at det lyse i hårrøttene til de som farger håret mørkt vises veldig godt, og etter bare noen få dager....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...