Gjest hjertesukk... Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 skal skrive prosjekt om virusinfeksjon, men gudene vet hva for et virus jeg skal velge.... Alltid så slitsomt i begynnelsen av et prosjekt, der man ikke vet hva man skal skrive om... skal bli godt å bli ferdigutdannet.. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hva med kyssesyken, eller mononukleose. Det burde være enkelt og greit. Mvh 0 Siter
Gjest hjertesukk.. Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hva med kyssesyken, eller mononukleose. Det burde være enkelt og greit. Mvh har faktisk tenkt på det. Må bare finne noe lurt om multiplikasjon og patogenese og sånne artige greier. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 har faktisk tenkt på det. Må bare finne noe lurt om multiplikasjon og patogenese og sånne artige greier. Vel er iallefall glad det ikke er meg. Lykke til ) 0 Siter
Gjest hjertesukk... Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Vel er iallefall glad det ikke er meg. Lykke til ) takk... må bare løsrive meg fra dol, så får jeg kanskje gjort noe fornuftig.. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hepatitt C? Det er et virus som har blitt et stort problem nå, særlig i rusmiljøet i Oslo. Flere og flere får det.. Er jo ganske interresent og spennende tema, for det er et problem i dagens samfunn i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.