Gå til innhold

Ærlig talt!Vaske naken hos folk!

Anbefalte innlegg

Gjest Ann-Magritt

Fant denne annonsen i "noen som passer for meg" På Dagbladet/nett:

Vasker leiligheten din naken!

05. oktober 2003 kl. 14:01

Hei!

Jeg er en ung mann fra Oslo som har en litt spesiell fetish, nemlig å vaske naken for kvinner. Dette høres nok veldig spesielt ut, men jeg garanterer at jeg er både seriøs, diskret og profesjonell. Jeg gjør alt av vasking (gulv, vegger, tak etc), støvsuging, vasking av klær etc. Og jeg garanterer at du blir fornøyd. Jeg kan enten gjøre dette kun en gang, eller jeg kan komme regelmessig. Mitt eneste krav tilbake er at jeg får være naken mens jeg jobber, og at du\dere ser på. Du må gjerne ha med venninner. jeg kan også servere naken på jentefester\middager, strippe etc. Det er opp til deg:-) Virker dette interessant? Ta kontakt da vel. min e-post er [email protected]. Jeg er 185, har kort\mørkt hår, blå øyne, er slank og veltrent og ser garantert bra ut:-) PS! Jeg forventer diskresjon tilbake.

Hvordan kan et mannfolk vaske naken i huset til ei fremmed dame,spør nå jeg?Joda,det trengs å vaskes her av og til,og ja,det er alltid jeg som gjør det,men skulle gubben ha flydd naken rundt og hatt moppen i den andre hånden,da hadde jeg ledd meg ihjel!Hva sier dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122283-%C3%A6rlig-taltvaske-naken-hos-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Hehe.. han der skal jeg faen meg "bestille" til bursdagen til venninna mi! ; =) Kunne blitt artig det, fyren er jo litt spø da...: )

Tenk om det er Thor fra Big Brother, som kommer - ææææsj. Man kan jo risikere at han ikke er så deilig, som han tror selv, hår her og der og...nei.

Gjest Pricilla

Tenk om det er Thor fra Big Brother, som kommer - ææææsj. Man kan jo risikere at han ikke er så deilig, som han tror selv, hår her og der og...nei.

Fysj! Nei han vil vi ikke ha! ; ) Da bare avbestiller jeg han.. Da kan han vaske leilighten min i steden, oran "gubben".. hehe... Synes jeg ser det! (han er bare litt homofob skjønner du...)

Annonse

Samme hvordan han ser ut bare han er flink til å vaske. Tror dere han snekrer og maler naken også?

mil1365380270

Da er han velkommen hit. Samme for meg om han har klær eller ikke :o)

Skjønner hva du skriver, hadde vel tatt til takke med hvem som helst jeg også ;-)

Kanskje det hjelper, om jeg sier jeg tenner på sambo som er naken om når han vasker?

Håper han ikke gjennomskuer kvinnelisten...

Tror jammen egentlig ikke jeg trenger å late som heller... ;-)

Annonse

Nå må du ikke være vanskelig! ;-)

Hvis jeg kunne være så heldig å finne en mann som faktisk gjør husarbeid aldeles frivillig, så ville det være mitt minste problem at han sprada rundt i nettoen.

Den der har jeg lest på spraydate, hehe! (Og ja, jeg henger endel der..av uvisse grunner..)

Nå fikk jeg lyst til å invitere 10 kompiser på øl og fotballkamp, så kan denne karen her komme ut med popcorn og kal drikke. Jeg kan nok tenke meg et par av kameratene ikke hadde vært nådige ja.....

Men det var vel bare damer han jobbet hos? Da kan jeg jo sende et vaskogram til Svigermor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...