sams Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hei Jeg lurer på om det er noen som har hatt problemer med tattoveringer, dette med tanke på infeksjon? Eller kanskje betennelse. 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 jeg har ikke merket noe annet enn kløe sånn av og til. jeg har hatt min i snart 3 år nå. vennina mi fikk infeksjon, fordi hun ikke smurte tattoveringen helt slik hun skulle i begynnelsen. dermed ble huden tørr på og rundt tattoen og hun begynnte å klø på den. infeksjonen kom av at hun klødde med neglene og rispet opp huden.. ikke lurt...det er nå arr på selve tattoen.. 0 Siter
darma Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Har ikke hørt om noen som har blitt infisert, kjenner mange (nesten alle jeg kjenner..) som har tattoo, og hvis du gjør det på et ordentlig sted burde det være greit. De har slik steriliserings sak som sykehus bruker, og enkelte deler er til engangs bruk . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.