Gå til innhold

prøve selvbruningskrem for første gang!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Jeg vil ha litt mer farge på kroppen til lørdag, da skal jeg på byn!

Det er hovedsakelig selve kroppen og ikke ansiktet, hvor jeg bruker solpudder, jeg skal smøre på.

Fargen må derfor være naturlig og ganske så lys, for jeg er veldig blek fra naturens side!

Mener å huske at Dior og Bodyshop sine kremer scoret høyest i Tv2 hjelper deg.

Er det noen her som har prøvd noen av dem?

Fortsetter under...

mil1365380270

Har aldri prøvet Bodyshop, men Dior lukter skikkelig vondt. Decleor sin gele er bra.

Husk å smøre deg godt inn med bodylotion først, spesielt der du har tykk hud (knærne, albuene). Vask for all del håndflatene.

Hvis jeg var deg, ville jeg begynt i morgen, for da kan du skrubbe bort evt. brune flekker, før helgen :-)

Gjest papirtiger

Har aldri prøvet Bodyshop, men Dior lukter skikkelig vondt. Decleor sin gele er bra.

Husk å smøre deg godt inn med bodylotion først, spesielt der du har tykk hud (knærne, albuene). Vask for all del håndflatene.

Hvis jeg var deg, ville jeg begynt i morgen, for da kan du skrubbe bort evt. brune flekker, før helgen :-)

Bodyshop er luktnøytral :) Og veldig bra synes jeg.

Gjest lis@bet

Dusj og skrubb kroppen godt før du smører deg.

Det er vanskelig å få det pent i overgangen underarm/hånd, særlig på innsiden, så pass på å tørke deg litt med papir der etter påsmøring, for å unngå store, brune skjolder.

Du kan blande fuktighetskrem og selvbruningskrem, det synes jeg er greiere enn å ta på fuktighetskrem først. Lettere å få til lys farge da.

Ikke bruk tettsittende, lyse klær de første timene etter at du har smurt deg..!! Eneste ulempen med selvbruningskrem er at det er et ork å vente på at det tørker..

-Ikke kjøp den Piz Buin moussen som liksom skal tørke på 5 min, den etterlater fæle skjolder. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...