Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvorfor/hvordan døde Rachel?

Jeg så ikke episoden, men ble fortalt (her inne) at Rachel hadde kjørt bil og snakket i mobiltelefon, og kjørte utfor.

Les her, svaret jeg fikk:

" Dette skjedde....

Rachel var ute for en bilulykke - like etter at hun lykkelig fikk beskjed om at hun og Adam hadde fått kjøpt huset sitt (hvor de leier). Pappa til Adam (som nå er tatt inn i varmen) skulle hjelpe til å betale. Alle vennene våket over henne på sykehuset - men hun døde. (snufs...) I begravelsen til Rachel kom Jenny (eks. kona til Pete) helt overrskende og var høygravid. Hun får låne seng hos Pete og Jo mens hun er i Machester. David støtter opp om Karen - som nå er i dyp sorg og er på nippet til å begynne å drikke igjen. Advokatberta til David er litt frustrert over dette. Dagen etter begravelsen tropper Adam opp på jobb - og drar også på pub. Det meste tyder på fortrengning av sorg og jeg tipper på en voldsom sorgreaksjon i neste episode.... Hvis jeg orker å se den da. Har ikke kommet over sjokket ennå!

- Hovne øyne i dag.."

Mulig serien kommer i reprise?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122319-kalde-f%C3%B8tter/#findComment-740666
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...