Gå til innhold

Er det holdbarhetsdato på..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hvis det ser OK ut, ikke noen udyr (melmidd og andre utøy) i det - hadde jeg brukt det!

Ingen udyr..Og nå er det allerede gjort og ingen vei tilbake.

Det så helt fint ut, men jeg har ingen aning om når jeg kjøpte, det eneste jeg vet er at det er lenge siden..:o)

Annonse

laguna1365380434

Ingen datostempling *ler*

Ja da er melet virkelig gammelt,

mel har da hatt holdbarhets-stempel i velllll....dig mange år.

*s* Disse hadde nå ingen dato, men jeg overlevde nå..

SÅ mange år kan de umulig være, max 4, minimum 3...

Men selvom jeg overlevde tror jeg nok jeg skal kjøpe nytt neste gang jeg er i butikken. Og krydder! Noe av det er også årgangs greier.. Hvor ofte bruker man egentlig f.eks kanel? :)

Gjest ikke undertegnet

*s* Disse hadde nå ingen dato, men jeg overlevde nå..

SÅ mange år kan de umulig være, max 4, minimum 3...

Men selvom jeg overlevde tror jeg nok jeg skal kjøpe nytt neste gang jeg er i butikken. Og krydder! Noe av det er også årgangs greier.. Hvor ofte bruker man egentlig f.eks kanel? :)

...kanel bruker jeg hver eneste lørdag, da spiser jeg grøt :o)

Gjest Stjernemor

Mens jeg bruker det en gang i desember, for da spiser jeg grøt:)

Du burde prøve å bruke kanel til daglig. Det er feks kjempegodt med kanel på eplemos'en på brødskiva. Det er visst veldig sunt også!

Og kanel i bakevarer er jo deilig. Kan brukes til mye! Godt på appelsin i eksklusive fruktdesserter feks.

Det var det med fantasien da....

JEG har forøvrig også veldig mye gammelt krydder. Og slike buljongterninger. hehe... Og maisenamel og......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...