laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 potetmel og maismel? Jeg skal lage suppe og trenger å ha i en av delene, men det slår meg at pakkene sikkert er 3 år gamle. Minst.. Ingen dato stempling.. Brukbar? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Skrevet 7. oktober 2003 Brukbar. Flott! Takker, jeg er hygen på kyllingsuppe, og jeg vet ikke om 7-11 fører potet/maismel.. Da blir kveldsmat på meg i dag og.) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det ser OK ut, ikke noen udyr (melmidd og andre utøy) i det - hadde jeg brukt det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Skrevet 7. oktober 2003 Hvis det ser OK ut, ikke noen udyr (melmidd og andre utøy) i det - hadde jeg brukt det! Ingen udyr..Og nå er det allerede gjort og ingen vei tilbake. Det så helt fint ut, men jeg har ingen aning om når jeg kjøpte, det eneste jeg vet er at det er lenge siden..) 0 Siter
siriil Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Ingen datostempling *ler* Ja da er melet virkelig gammelt, mel har da hatt holdbarhets-stempel i velllll....dig mange år. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Skrevet 8. oktober 2003 Ingen datostempling *ler* Ja da er melet virkelig gammelt, mel har da hatt holdbarhets-stempel i velllll....dig mange år. *s* Disse hadde nå ingen dato, men jeg overlevde nå.. SÅ mange år kan de umulig være, max 4, minimum 3... Men selvom jeg overlevde tror jeg nok jeg skal kjøpe nytt neste gang jeg er i butikken. Og krydder! Noe av det er også årgangs greier.. Hvor ofte bruker man egentlig f.eks kanel? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 *s* Disse hadde nå ingen dato, men jeg overlevde nå.. SÅ mange år kan de umulig være, max 4, minimum 3... Men selvom jeg overlevde tror jeg nok jeg skal kjøpe nytt neste gang jeg er i butikken. Og krydder! Noe av det er også årgangs greier.. Hvor ofte bruker man egentlig f.eks kanel? ...kanel bruker jeg hver eneste lørdag, da spiser jeg grøt ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Skrevet 8. oktober 2003 ...kanel bruker jeg hver eneste lørdag, da spiser jeg grøt ) Mens jeg bruker det en gang i desember, for da spiser jeg grøt:) 0 Siter
Gjest Stjernemor Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Mens jeg bruker det en gang i desember, for da spiser jeg grøt:) Du burde prøve å bruke kanel til daglig. Det er feks kjempegodt med kanel på eplemos'en på brødskiva. Det er visst veldig sunt også! Og kanel i bakevarer er jo deilig. Kan brukes til mye! Godt på appelsin i eksklusive fruktdesserter feks. Det var det med fantasien da.... JEG har forøvrig også veldig mye gammelt krydder. Og slike buljongterninger. hehe... Og maisenamel og...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.