Gjest ut på tur Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 En reise innenlands, f.eks Trondheim - Oslo "koster" iflg. SAS 12.000 bonuspoeng. Menes det da 12.000 poeng hver vei, altså 24.000 poeng tur/retur? Avgiftene kommer vel i tillegg - hvor mye utgjør dette sånn ca? 0 Siter
Gjest ut på tur Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Det er 12000 tur-retur. Det var egentlig det jeg trodde, men hjemmesidene til SAS vil loppe meg for 24.000 poeng ( Jeg hadde nemlig sett for meg at jeg hadde poeng nok til både Oslo-tur og København-tur. Tror jeg ringer SAS i morgen istedet for å bestille på nettet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Avgiften er ca 250 per tur i Norge. 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Det var egentlig det jeg trodde, men hjemmesidene til SAS vil loppe meg for 24.000 poeng ( Jeg hadde nemlig sett for meg at jeg hadde poeng nok til både Oslo-tur og København-tur. Tror jeg ringer SAS i morgen istedet for å bestille på nettet. Det er riktignok 24000 hvis du reiser på business-class, men det gjør du vel ikke? Jeg har i allefall bare trengt 12000 for tur-retur innenlandsturer. Det er mulig det er noe tull på nettet da, jeg tror ikke jeg har bestilt noen bonusturer på nett, så det vet jeg ikke helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.