Iznowgood Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg sier tusen takk til alle som kom med oppfinnsomme forslag til hvor vi skulle lete etter passene våre. I dag bestilte vi nye pass... 0 Siter
Moraki Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Flott! Da kan du banne på at de gamle passene dukker opp i løpet av de nærmeste dagene :-) Nå som dere har bestilt nye mener jeg.. 0 Siter
Gjest oahhh Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 He he. De har nok blitt kasta skal du se. Jeg merka jo en rar lukt der de lå husker du kanskje;o) Såh de ligger nok på en søppelfylling eller no sånn *pusser videre på glasskula mi* 0 Siter
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Skrevet 8. oktober 2003 Når jeg mistet passet mitt lå det i en veske jeg ikke hadde brukt siden siste tur... tok den med meg på turen, og tenkte jeg skulle prøve å gamble på at det ikke ble passkontroll, men så skulle jeg rydde litt i vesken rett før vi dro, og vips, passet mitt... Stakkars iallfall, pass er jo så sinnsykt dyrt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.